نسخه چاپی

خط و نشان ویسی برای پرسپولیس

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت‌: از نتیجه بازی امروز راضی نیستم، اما انگیزه بازیكنانم مقابل پرسپولیس دوچندان می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، عبدالله ویسی عصر امروز پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌توانستیم بیش از 4 گل به حریف بزنیم اما روی بی‌دقتی بازیکنان‌مان نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: هر دو تیم امروز بازی کاملاً هجومی و تاکتیکی ارائه داده‌اند و تماشاگران لذت بردند؛ اگرچه سهم ما بیشتر بود و می‌توانستیم برنده میدان باشیم.

وی ادامه داد: ما در خلق موقعیت بهتر از تراکتور بودیم، اما روی اشتباه بازیکنان خود نتوانستیم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

ویسی متذکر شد: ما در این بازی روی بازیکنان جوان خود خیلی حساب باز کرده بودیم، اما متأسفانه آنها در دقایقی آخر بازی از نظر بدنی کم آوردند و تیم ما افت شدیدی پیدا کرد.

وی ادامه داد:‌ ما در این بازی موقعیت به حریف ندادیم، چراکه نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم و این نشان می‌دهد که ما در تمام نقاط برطرف از آنها بودیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان در خصوص بازی ‌آینده تیمش مقابل پرسپولیس نیز گفت: بازی با پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی برای ما بهتر است، چراکه انگیزه بازیکنان دو برابر می‌شود.

۱۳۹۳/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...