نسخه چاپی

نماینده مردم ورامین در مجلس در گفتگو با نما مطرح كرد:

همیشه مردم از وحدت اصولگرایان با معیارهای اصولی حمایت كردند

عکس خبري -هميشه مردم از وحدت اصولگرايان با معيارهاي اصولي حمايت کردند

سید حسین نقوی حسینی گفت : اگر اصولگریان به وحدت در مصداق ها برسند نیز اوج همگرایی اصولگرایی محسوب می شود و قطعا موفقیت قابل توجهی در مجلس خواهند داشت.

به گزارش نما ،همایش گام مقدماتی اصول‌گرایان برای همگرایی با حضور نمایندگان گروه‌های اصول‌گرا در محل مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد. نمایندگان گروه‌های اصول‌گرا، این همایش را گام نخست برای رسیدن به وحدت در جبهه اصولگرایی توصیف کرده‌اند.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین درباره نشست همگرایی اصولگرایان که در مجتمع 13 آبان تهران برگزار شد گفت : اصولگرایی به دلیل تعهد و پایداری در راستای آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی همیشه مورد استقبال جامعه قرار می گیرند ، هر جای اصولگرایان توانسته اند با وحدت و یکپارچگی با معیارها و ارزشهای اصولی وارد عرصه شوند مردم از آنها حمایت کردند چه در عرصه شوراها و چه در عرصه مجلس و یا ریاست جمهوری ما این تجربه را داشته ایم ، اما آنجا که اصولگرایان محکم و با ثبات از ارزشهای خودشان دفاع نکردند و بین آنها تفرقه افتاد با شکست مواجه شدند نمونه آن در انتخابات اخیر ریاست جمهوری بود که شاهد بود تفرقه در بین اصولگرایان موجب شدند در این عرصه موفق نشوند .
وی افزود : از این جهت شخصیتهای برجسته و دلسوز اصولگرایی به این فکر افتادند تا آرام آرام حرکتی را آغاز کنند که این حرکت با چارچوب و اصول مشخص زمینه همگرایی را در بین همه جریانات اصولگرایی را فراهم کند در این راستا حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی مسئولیت را از طرف جامعه محترم روحانیت بر عهده گرفتند و کار را آغاز کردند و این اقدام با استقبال خوبی از طرف جریانات اصولگرا روبرو شد و خود ایشان نیز پر تلاش وارد شدند و شخصیتهای برجسته اصولگرایی پیوستند به این حرکت ، حضرت آیت‌الله مصباح یزدی ، آقای حداد عادل و دوستان ما در موتلفه اسلامی آقای حبیبی و در ایثارگران آقای فدایی و زاکانی همه این افراد و شخصیتها در حال پیوند با یکدیگر هستند و یک حرکت بسیار خوب در اصولگرایی در حال شکل گیری است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود : همایش همگرایی اصولگرایان ویژگی های خاصی هم داشت چون وقتی ما از وحدت بین اصولگرایان صحبت می کنیم شاید برخی از گروهها بگویند ما بعضی از سلایق خودمان را نمی توانیم نادیده بگیریم ولی وقتی از همگرایی در بین اصولگرایان حرف می زنیم ، اصولگرایان می توانند با سلایق متفاوت خودشان در همگرایی اصولگریاان فعال باشند.
نماینده اصولگرا مجلس درباره مهمترین اهداف برگزاری نشست همگرایی اصولگرایان نیز خاطر نشان کرد: از مهمترین اهداف این نشست ها این است که ما به یک لیست واحدی در انتخابات مجلس برسیم که بسیار ایم مسئله مهم است اگر اصولگریان به وحدت در مصداق ها برسند نیز اوج همگرایی اصولگرایی محسوب می شود و قطعا موفقیت قابل توجهی در مجلس خواهند داشت.

۱۳۹۳/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...