نسخه چاپی

تقدیم هدایایی از حرم امام‌حسین به یك مرجع‌تقلید +عكس

یكی از مراجع تقلید شیعیان پس از دریافت هدایایی از آستان مقدس حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) گفتند: در این لحظات احساس سعادتی عظیم مرا فراگرفته است چنان كه همه درد‌ها و بیماری‌های جسمی خود را فرمواش كرده‌ام.

به گزارش نما به نقل از ابنا، هیئتی از آستان مقدس حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) با آیت‌الله العظمی روحانی دیدار و گفتگو کردند.

این هیئت که ریاست آن‌را شیخ مصطفی مصری العاملی بر عهده داشت هدایایی متبرک از عتبات مقدسه حسینی و عباسی را به مرجع تقلید شیعیان تقدیم کرد.

طبق اعلام دفتر آیت‌الله روحانی این هدایا عبارتند از: اول: مقداری تربت مقدس ضریح حضرت سید الشهداء (ع) به همراه ساعت مخصوص عتبه حسینی؛ دوم: هدیه ارسالی از طرف حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی، تولیت آستان مقدس حضرت عباس علیه‌السلام؛ شامل یک شیشه آب از ضریح حضرت عباس (ع) به علاوه انگشتر نقره با نگینی از سنگ ضریح حضرت عباس (ع) و یک تکه پارچه قرمز از داخل ضریح مقدس.

آیت الله العظمی روحانی در حالی که این هدایا را دریافت می‌کردند، و آن‌ها را یکی بعد از دیگری می‌بوسیدند، اشک در چشمانشان حلقه زد و گفتند: در این لحظات احساس سعادتی عظیم مرا فراگرفته است چنان که همه درد‌ها و بیماری‌های جسمی خود را فرمواش کرده‌ام و واقعا این شب را غیر از شب‌های دیگر عمر خود می‌دانم.

گفتنی است آیت الله روحانی ماه گذشته بنا به تجویز پزشکان در بیمارستان بستری شدند و پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

5fdd1b87790541de59a39f033dae8963.jpg

a73295f53528084aad50eab2a00a1961.jpg

۱۳۹۳/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...