نسخه چاپی

حمایت از داعش روی دیوارهای كابل + عكس

شعار نویسی بر دیوار محوطه دانشگاه كابل به نفع گروه تروریستی داعش در شبكه‌های اجتماعی و رسانه‌ای افغانستان بازتاب داشته است.

به گزارش نما به نقل از ابنا، «ظاهر ظاهر» فرمانده پلیس کابل از عملیاتی ویژه برای دستگیری چند شعار نویس به نفع گروه تروریستی داعش در پایتخت افغانستان خبر داد.

پس از شعار نویسی بر دیوار محوطه دانشگاه کابل به نفع گروه تروریستی داعش که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای افغانستان بازتاب داشته است؛ ژنرال ظاهر ظاهر فرمانده پلیس کابل روز سه شنبه اعلام کرد نیروهای امنیتی و پلیس کابل با تمام امکانات در پی شناسایی و دستگیری این متخلفان هستند.

فرمانده پلیس کابل گفت: داعش یک گروه تروریستی و مروج دهنده افراط گرایی است از این رو تبلیغ در باره این گروه ممنوع و با خاطیان احتمالی برخورد خواهد شد.


dd1e29c8c5f1eb9d888bf540db7659b9.jpg


ظاهر افزود: این شعار نویسی شب هنگام صورت گرفته است و پلیس با تجهیزات خود در کابل اینگونه تحرکات را زیر نظر خواهد کرد.

بر فراز شهر کابل علاوه بر دوربین‌های امنیتی که در مراکز مهم این شهر نصب شده‌اند؛ چندین بالن مجهز به دوربین‌های مخصوص در گردش است تا نیروهای امنیتی افغانستان با این تجهیزات حرکات مشکوک را زیر نظر داشته باشند.

پیش از این نیز برخی از رسانه‌های افغانستان گزارش‌هایی را از حضور افراد شبه نظامی با پوشش اعضای گروه تروریستی داعش در استان غزنی خبر دادند، اما مقامات افغان این گزارش‌ها را رد کردند.

03ef0752beb45d6d30104d106418811b.jpg

۱۳۹۳/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...