نسخه چاپی

هشدار موفاز درباره وقوع انتفاضه سوم

رئیس حزب كادیما و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه طی اظهاراتی نسبت به آغاز انتفاضه سومین هشدار داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، «شائول موفاز» در مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی گفت که از کابینه و نیروهای پلیس می خواهیم که سریعا قانون را در قدس اجرا کنند زیرا هرج و مرج تمام شهر را فراگرفته و حاکمیت اسرائیل بر این شهر نیز ناقص است.

وی تصریح کرد که تصمیم گیران کابیته بایستی تصمیماتی برای ممانعت از وقوع هر گونه عملیات مقاومت در شهر قدس اتخاذ نمایند.

موفاز همچنین اظهار داشت: اگر روند مقاومت در قدس تشدید شود در آن صورت به حد انتفاضه خواهد رسید.

وی مدعی شد که اقدامات تحریک آمیز فلسطینیان وضعیت را تشدید می کند و اسرائیل باید در کنار مبارزه با گروه های فلسطینی، مذاکرات با تشکیلات خودگران را ازسر بگیرد.

اظهارات موفاز در حالی است که «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین امروز گفت که تشدید حملات و اقدامات تحریک آمیز اسرائیل و استمرار اشغال اراضی فلسطین، علت حقیقی خشونت ها خواه در فلسطین و یا در منطقه است.

وی افزود که اشغالگری رژیم صهیونیستی در سطح جهان مردود است و کشورهای جهان یکی پس از دیگری دولت فلسطین را به رسمیت می شناسند بنابر این استمرار اشغالگری، یهودی سازی قدس و تجاوزات علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در کنار تداوم اقدامات تحریک آمیز علیه رهبران فلسطینی به خصوص محمود عباس، فضای پرتنش در فلسطین و منطقه بوجود آورده است.

ابو ردینه که ما به اسرائیل هشدار می دهیم که استمرار این سیاست خطرناک به تنش بیشتر منجر خواهد شد و بر این اساس باید به اشغالگری پایان داده و این تجاوزات متوقف شود زیرا ملت فلسطین گزینه های زیادی دارد و هرگز در برابر اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، ساکت نخواهد ماند.

این در حالی است که یک جوان فلسطینی روز گذشته در یک عملیات استشهادی چند صهیونیست را در قدس اشغالی با خودرو زیر گرفت که در نتیجه آن یک شهرک نشین کشته و 9 نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

۱۳۹۳/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...