نسخه چاپی

دبیركل حزب موتلفه اسلامی:

حر برای گرفتن وزارت توبه نكرد/برای این اقدام رییس جمهور متاسفم

عکس خبري -راهکار حبيبي براي خدمت خاتمي به اصلاح طلبان

محمد نبی حبیبی گفت: با وجودی كه پشتیبانی اصولی از دولت یازدهم در دستور كار حزب موتلفه اسلامی است اما تاسف خود را از اقدام جناب آقای رئیس جمهور محترم در این معرفی اعلام می كنم.

به گزارش فارس، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که در جمع دبیران حزب متبوعش سخن می‌گفت با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی علوم از سوی رئیس جمهور به مجلس اظهار داشت: در جلسه شورای انقلاب فرهنگی موضوع انتصاب آقای دکتر نیلی احمد آبادی برای ریاست دانشگاه تهران مطرح شده بود. نظر منفی بسیاری از اعضاء محترم شورای انقلاب فرهنگی در حدی غلبه داشت که اصلا موضوع به رای گذاشته نشد. سوال اینست که چگونه نام ایشان برای تصدی وزارت علوم به مجلس داده شده است.

حبیبی تصریح کرد: در زمان فتنه تحصنی در دانشکده فنی دانشگاه تهران به پشتیبانی از جریان فتنه برقرار بوده است که آقای دکتر نیلی رئیس این دانشکده نه تنها هیچ مخالفتی با آن تحصن نداشته بلکه همراهی هم کرده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: آقای دکتر نیلی تاکنون موضعی علیه فتنه و سران فتنه و اتهاماتی که سران فتنه در انتخابات 88 ریاست جمهوری به نظام دارد کرده اند نداشته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: تذکر مکرر مقام معظم رهبری راجع به خط قرمز بودن فتنه و فتنه گران در حدی است که احتیاج به توضیح ندارد. در بین اساتید داشنگاه های کشور شخصیتهای ارزشمندی و واجد شرایط که موضع صریح در گفتار و رفتار علیه فتنه 88 داشته اند فراوان وجود دارد ،چرا آقای رئیس جمهوری محترم از بین آنها فردی را معرفی نمی کنند.

وی در ادامه گفت:جناب آقای رئیس جمهوری بارها راجع به حر در قضیه کربلا و پذیرش توبه از طرف حضرت امام حسین (ع)مطالبی فرموده اند توجه ایشان را به این نکته جلب می کنیم که حر بعد از پذیرش توبه اش تقاضا کرد که امام (ع) اجازه بدهند اولین کسی که به میدان نبرد علیه کفر و الحاد و فتنه می شتابد و در رکاب امام معصوم(ع) به شهادت میرسد جناب حر باشد. قرار نشد به جناب حر سمت حکومتی داده شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: با وجودی که پشتیبانی اصولی از دولت یازدهم در دستور کار حزب موتلفه اسلامی است اما تاسف خود را از اقدام جناب آقای رئیس جمهور محترم در این معرفی اعلام می کنم.

۱۳۹۳/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...