نسخه چاپی

عضو جبهه پایداری در گفتگو با نما:

نیلی در حد وزارت علوم نیست/با جریان ایجاد شده در وزارت مشكل داریم

عکس خبري -نيلي در حد وزارت علوم نيست/با جريان ايجاد شده در وزارت مشکل داريم

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت:به نظر من آقای نیلی وابسته به همان حلقه قبل در وزارت علوم است . زیرا ما با آدم ها مشكل نداریم، ما با آقای فرجی دانا مشكلی نداشتیم، بلكه اشكال ما به جریانی است كه ایشان در وزارت علوم و تحقیقات حاكم كرده بودند .

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت:به نظر من ایشان وابسته به همان حلقه قبل در وزارت علوم است . زیرا ما با آدم ها مشکل نداریم، ما با آقای فرجی دانا مشکلی نداشتیم، بلکه اشکال ما به جریانی است که ایشان در وزارت علوم و تحقیقات حاکم کرده بودند .
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در گفتگو با نما در رابطه با محمود نیلی احمدآبادی گزینه جدید دولت برای تصدی وزارت علوم و تحقیقات اظهار کرد : در رابطه با رای اعتماد ، هر نماینده ای نظر خاص خود را دارد. اما بنده نظرم نسبت به ایشان منفی است ، زیرا ایشان را در حد وزارت علوم و تحقیقات نمی دانم .
وی افزود: به نظر من ایشان وابسته به همان حلقه قبل در وزارت علوم است . زیرا ما با آدم ها مشکل نداریم، ما با آقای فرجی دانا مشکلی نداشتیم، بلکه اشکال ما به جریانی است که ایشان در وزارت علوم و تحقیقات حاکم کرده بودند . هم اکنون از همان جریان یک نفر رفته است و دیگری را جایگزین کرده اند.
قاضی زاده ، عضو جبهه پایداری تصریح کرد : حضور ایشان تغییری در شرایط وزارت علوم و تحقیقات ایجاد نخواهد کرد.

۱۳۹۳/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...