نسخه چاپی

پیام صادقیان در گفت‌و گو با نما:

به خاطر دایی پیشنهادهای خارجی‌ام را رد كرده بودم

عکس خبري -به خاطر دايي پيشنهادهاي خارجي‌ام را رد کرده بودم

در رختكن به دایی گفتم كه اگر دركنار تیم بودم، دستت بازتر بود و نتایج بهتری می‌گرفتیم. او مثل همیشه مرا دلداری داد و گفت تو مقصر نیستی. من به خاطر دایی پیشنهادهای خارجی‌ام را رد كرده بودم.

علیرضا حاجی میرزابابا- به گزارش نما ،خیلی ها او را ناجی سرخ‌پوشان در این فصل می دانند و شاید در حال حاضر محبوب ترین بازیکن نزد هواداران هم باشد، اما با اتفاقاتی که برای او افتاد و محرومیتی که نصیبش شد نتوانست تا این روز چندان کارایی داشته باشد، به زعم برخی از کارشناسان اگر او محروم نمی شد شاید دایی هم هنوز روی نیمکت پرسپولیسی ها بود و دیگر درخشانی هم در کار نبود. اما پیام بعد از دو ماه غیبت اجباری در بازی جام حذفی مقابل کارگربنه‌گز بوشهر به میدان رفت و اتفاقا با گل هم شروع کرد. اما صادقیان در بازی مقابل سایپا هم در ترکیب اصلی نبود و این خود او را هم اذیت می کند که نتوانست به صورت کامل در اختیار تیم محبوبش باشد، با این بازیکن محبوب پرسپولیس گفتگویی انجام دادیم و او جواب تمام سوالات ما را داد.

روزی که علی دایی در رختکن درفشی‌فر از بازیکنان تیم خداحافظی می‌کرد، جزو کسانی بودی که اشک می‌ریختند. حقیقت دارد که خودت را مقصر جدایی دایی از پرسپولیس می‌دانی؟
در رختکن به دایی گفتم که اگر درکنار تیم بودم، دستت بازتر بود و نتایج بهتری می‌گرفتیم. او مثل همیشه مرا دلداری داد و گفت تو مقصر نیستی. من به خاطر دایی پیشنهادهای خارجی‌ام را رد کرده بودم و دوست داشتم فصل بسیار خوبی را در کنارش سپری کنم. اما به سادگی فرصت را از دست دادم.

به نظر هنوز ناراحتی که در پرسپولیس ماندی؟
به هیچ عنوان؛ افتخار می‌کنم که پیراهن تیم پرسپولیس به تن کردم و آدمی نیستم که برای تیم حاشیه سازی کنم. بیشتر ناراحت یک سری هوادارنماها هستم که در این مدت که محروم بودم، شعارهایی کوتاه علیه من سر دادند که حقم نبود. با تمام توانم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم و امیدوارم تیمم موفق باشد.

اما باید به هوادار هم حق داد، چرا که نبود تو ضرر بزرگی برای پرسپولیس بود؟
من خودم قبول دارم که اشتباه کردم اما فوتبال است و زیبایی‌هایش به همین‌هاست، من هم به خاطر تیمم عصبانی شدم و دو ماه از میادین دور بودم.

حالا که دایی نیست، با درخشان مشکلی نداری؟
چرا باید با او اختلاف و مشکلی داشته باشم؟ به درخشان پیشنهادی شده و او هم آن را پذیرفته است. من به عنوان بازیکن تیم وظیفه دارم در خدمت تیم باشم و دستورات سرمربی را درون زمین پیاده کنم.

با گلزنی‌ات مقابل  کارگر بنه ‌گزبوشهر بازگشت خوبی هم داشتی.  
برای بازی در پرسپولیس روزشماری می‌کردم و برایم مهم بود که در همان بازی اول گل بزنم. بایستی نشان می‌دادم که هنوز آماده‌ام و در این مدت که اجازه نداشتم برای تیم بازی کنم، افت نکردم. با تمام وجود تلاش می‌کنم تا با گل‌هایی که می‌زنم نبودم را جبران کنم. دوست دارم هرچه زودتر پرسپولیس را به رده‌های بالایی جدول برسانم و در کورس قهرمانی قراربگیریم.

از محرومیت درس هم گرفتی؟
شانس آوردم که در جوانی محروم شدم و تاوان اشتباهم را دادم. خوشحالم که هنوز فرصت دارم تا پیشرفت کنم و بازیکن بزرگی شوم. دیگر نمی‌خواهم اشتباهات گذشته را تکرار کنم و اتفاق تلخ جدیدی را رقم بزنم. بعد از این اگر داور خطایی واضح را هم برای‌مان نگیرد به سمت او نخواهم رفت. اشتباه داوری بخشی از بازی است و نباید به آن اعتراض کرد.

عملکردت در بازی با تیم بوشهری نشان داد که محرومیت هم باعث نشد تا در شیوه بازی‌ات تغییری ایجاد شود.    
قبول دارم که مقابل کارگربنه‌گز بوشهر بیش از اندازه با توپ کار می‌کردم. البته به این خاطر بود که می‌خواستم به تنهایی خودم را نشان دهم. درخشان هم در این زمینه با من صحبت کرد که در قالب بازی تیمی ارزش‌هایم را نشان دهم.

چرا بازیکنان جوان پرسپولیس دائم برای تیم حاشیه درست می‌کنند؟
کدام بازیکن جوان برای تیم حاشیه ایجاد کرده است؟!

محمد عباس زاده در بازی مقابل کارگر‌ بنه‌گز نسبت به تعویضش با تو معترض بود و به رختکن رفت؟
وقتی در سایت‌ها خواندم که عباس زاده از تعویضش ناراحت شده است با او صحبت کردم و جالب اینکه محمد به من گفت که او از دست خودش ناراحت بوده که پنالتی را از دست داده و هیچ اعتراضی به تعویضش نداشته است.

یعنی به رختکن رفتن بعد از تعویض به نشانه اعتراض نبوده؟
عباس زاده به خاطر مشکل جسمی که برایش به وجود آمده بود به رختکن رفت و بعد از آن هم مجددا آمد و روی نیمکت نشست. متاسفانه عده‌ای هستند که هر اتفاقی را در پرسپولیس بزرگ می‌کنند. بدون آنکه دلیلش را بدانند.

از جام حذفی بگذریم، مقابل سایپا چرا تن به شکست دادید؟
تعداد مصدومان و محرومان پرسپولیس در این بازی زیاد بود و دست مربی در این بازی بسته بود. از طرفی کسی بازی را ندید. ما در طول 90 دقیقه خیلی خوب کار کردیم اما آن روی فوتبال در بازی با سایپا به ما نشان داده شد و حریف با تک موقعیت نصفه و نیمه ای که داشت توانست پیروز شود.

فاصله امتیازی پرسپولیس با صدرجدول زیاد شد چقدر به قهرمانی در لیگ امیدوارید؟
پرسپولیس با اتکا به هوادارانش در هیچ شهری تنها نیست و می‌تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند. به شرطی که در نیم فصل جاهای خالی را با مهره‌های خوبی پر کنیم و بازیکنان مصدوم نیز بتوانند با آمادگی به ترکیب تیم برگردند.

اما به نظر کمی دور از انتظار است که بتوانید به صدر برسید؟
ما پتانسیل آن را داریم که به صدر جدول برسیم و مطمئن هستم به هدف خود می‌رسیم. خوشحالم که بازی‌های بسیاری در خانه داریم و همین باعث می‌شود که خود را جزو مدعیان به حساب آوریم. ما به جز یک بازی که اوایل نیم فصل دوم مقابل ذوب آهن در بیرون از خانه است، در تمام بازی‌ها میزبان هستیم و بهترین فرصت را داریم که در میان مدعیان قرار بگیریم.

ولی پرسپولیس در 3 جبهه می‌جنگد و کار آسانی را پیش رو ندارد؟
قبول دارم که کار سختی در این فصل داریم و به سادگی نمی‌توانیم به بالای جدول برسیم. درخشان بایستی آن قدر خوب یارگیری کند که در کوران مسابقات دستش برای چیدن ترکیب مورد نظرش خالی نباشد.

با این شرایط اگر نتوانید در نیم فصل خوب عمل کنید در لیگ قهرمانان کار بسیار سختی دارید؟
بله همین طور است ما این فصل در لیگ قهرمانان هم هستیم و باید با نیروی مضاعفی وارد این رقابت‌ها شویم. تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت کنند، تیم‌های منتخب کشورشان هستند و این کار را برای ما به مراتب سخت‌تر می‌کند.

تکلیف جام حذفی چگونه است؟
ما برای جام حذفی هم مثل دیگرجام‌ها انگیزه داریم. فقط مسیر سمت قهرمانی در جام حذفی نسبت به لیگ کوتاه‌تر است، اما باید در هر 3 جام جزو مدعیان باشیم.

فکر می‌کنی جزو بازیکنان حاضر در جام ملت‌ها باشی؟
برای حضور در تیم ملی ناامید نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم که در مدت باقی‌مانده نظر کی روش را جلب کنم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و می‌توانم در بازی‌هایی که پیش‌رو داریم به اوج آمادگی برسم.

۱۳۹۳/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...