نسخه چاپی

خیرمقدم روحانی به وزیر علوم

دومین جلسه فوق‌العاده هیأت دولت عصر روز گذشته به منظور بررسی تبصره‌های بودجه سال ۱۳۹۴ كل‌كشور به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، دومین جلسه فوق‌العاده هیأت دولت عصر روز گذشته به منظور بررسی تبصره‌های بودجه سال ۱۳۹۴ کل‌کشور به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس‌جمهور در آغاز این جلسه با تشکر از خدمات نجفی در دوران سرپرستی وزارت علوم و ‌خیرمقدم به فرهادی وزیر علوم و تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد با توجه به سوابق روشن و سالیان طولانی خدمات ارزنده فرهادی به انقلاب اسلامی، شاهد حضور تاثیرگذار وی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت وزیران باشیم.

در ادامه تعدادی دیگری از تبصره‌های لایحه بودجه پس از بحث و بررسی، به شرح ذیل به تصویب اعضای دولت رسید:

- احکام مربوط به صندوق توسعه ملی

-انتشار اوراق مشارکت توسط برخی از شرکت‌های دولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی و طرح‌های مربوط به توسعه میادین نفتی و گازی و مهار آب‌های مرزی، اجازه انتشار اوراق مشارکت توسط شهرداری‌ها از جمله برای اجرای طرح‌های قطار شهری و همچنین اجازه انتشار اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت بدهی دولت به اشخاص غیر دولتی

-پذیرش اسناد رسمی اراضی کشاورزی و منازل روستایی به عنوان وثیقه وام‌های بخش کشاورزی و روستایی توسط بانک‌ها

-افزایش سقف معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران به میزان ۱۵درصد نسبت به سال ۱۳۹۳، تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال ۱۳۹۴ و نیز پیش‌بینی مالیات سلامت برای توسعه و فراگیرکردن بهداشت و سلامت کشور

۱۳۹۳/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...