نسخه چاپی

۶۰ امضا برای استیضاح فانی

عضو كمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه در آموزش و پرورش احساس نگرانی می‌كنیم گفت: حدود ۶۰ امضا در مجلس برای استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش جمع كرده بودند و اكنون این موضوع مطرح نشده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آموزش و پرورش احساس نگرانی می‌کنیم گفت: حدود ۶۰ امضا در مجلس برای استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش جمع کرده بودند و اکنون این موضوع مطرح نشده است.

عبدالوحید فیاضی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی در مجلس چگونه پیگیری می‌شود؟»، اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش این قانون را اجرا نکرده باشد که اجرا نشده است تصمیم این بود تا به قوه قضائیه معرفی شوند.

فیاضی افزود: تعدادی از دوستان در مجلس استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده بودند که حدود60 امضا در این خصوص جمع شده بود و اکنون این موضوع مطرح نشده است؛ شاید دلیل مطرح نشدن کنونی این موضوع عدم مشخص شدن وزیر پیشنهادی علوم است و اولویت این موضوع است، زیرا دو حوزه بزرگ آموزشی و علمی کشور هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون در آموزش و پرورش احساس نگرانی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش چابک نیست و آنگونه که باید حرکت آن منطبق با سند تحول بنیادین نیست.

وی تصریح کرد: نیروهایی که در آموزش و پرورش هستند نیروهای خوبی هستند، اما بعضاً آن توانمندی لازم را برای اجرای مأموریت‌های نهفته در سند تحول بنیادین ندارند.

۱۳۹۳/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...