نسخه چاپی

آتش گرفتن بخاری مدرسه با شیطنت بچه‌ها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرمی با بیان اینكه آتش‌سوزی بخاری نفتی كاربراتوری مدرسه به علت شیطنت دانش‌آموزان بود، گفت: در این حادثه هیچ دانش‌آموز و معلمی آسیب ندیده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، بخشعلی کامرانی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرمی در پاسخ به این پرسش که «آیا بخاری نفتی یکی از مدارس منطقه گرمی در کلاس درس آتش گرفته است؟»، اظهار داشت: امروز و در مدرسه روستایی شهرستان گرمی در ساعت ۱۱.۰۵ که در زمان زنگ تفریح دانش‌آموزان بود، بخاری نفتی کاربراتوری مدرسه آتش گرفت.

وی افزود: این حادثه به علت شیطنت تعدادی از دانش‌آموزان که در زمان زنگ تفریح در کلاس درس حضور داشتند اتفاق افتاد که در نهایت هیچ حادثه‌ای برای هیچ دانش‌آموزی و حتی معلم مدرسه رخ نداده است.

کامرانی با بیان اینکه مدرسه شهید غیاثی درمانلو واقع در شهرستان گرمی ۱۲ دانش‌آموز دارد، خاطرنشان کرد: این مدرسه از نوع دولتی روزانه است و بخاری استفاده شده در آن نفتی و کاربراتوری است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرمی در پاسخ به این پرسش که «گفته می‌شود معلم مدرسه برای نجات تعدادی از دانش‌آموزان دچار سوختگی شده است و آیا این موضوع را تأیید می‌کنید؟»، تصریح کرد: خیر، در این حادثه برای هیچ دانش‌آموز و معلمی اتفاقی رخ نداده است و مطرح کردن سوختگی معلم نوعی بزرگنمایی است.

دبیرستان شهید غیاثی درمانلو در شهرستان گرمی واقع در استان اردبیل قرار دارد که گفته می‌شد در این حادثه معلم مدرسه برای نجات دانش‌آموزان مورد سوختگی قرار گرفته است.

۱۳۹۳/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...