نسخه چاپی

تساوی استقلال و ذوب آهن در 90 دقیقه

تیم فوتبال استقلال در ۹۰ دقیقه مقابل ذوب آهن متوقف شد تا بازی به وقت‌ اضافه كشیده شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که مسابقه با نتیجه مساوی 2 بر 2 در 90 دقیقه وقت قانونی به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در دقیقه7 مسابقه جاسم کرار بعد از عبور از سه بازیکن ذوب آهن با یک پاس عمقی آرش برهانی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که برهانی هم با یک ضربه دقیق و فنی گل استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 22 جاسم کرار که ستاره تیمش در نیمه اول بود با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 23 توپ ارسالی به محوطه جریمه استقلال به قاسم دهنوی رسید و او با یک ضربه فنی و دقیق توپ را به طاق دروازه استقلال زد و گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 43 خسرو حیدری بعد از نفوذ به خط دفاع ذوب آهن توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد که آبی‌پوشان از این فرصت نتوانستند استفاده کنند.

ذوب آهن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و استقلال هم سعی در اداره بازی داشت.

در دقیقه 67 اشتباه فروزان در مهار توپ یک فرصت گلزنی را به ذوب آهن داد که بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

در دقیقه 73 مسعود حسن‌زاده مهاجم ذوب آهن از میانه زمین استارت زد و با عبور از حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل مساوی ذوب آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 83 شوت حسن‌زاده را محسن فروزان دفع کرد.ذوب اهن در دقایق پایانی هم یک فرصت دیگر را از دست داد.

البرز حاجی‌پور داور مسابقه به قاسم دهنوی و مسعود حسن‌زاده از ذوب آهن و خسرو حیدری از استقلال کارت زرد نشان داد.

برنده این مسابقه در نیمه نهایی جام حذفی در روز 14 آذر ماه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی،‌اکبر ایمانی( از دقیقه 46 مرتضی تبریزی)، قاسم دهنوی،‌علی حمام، مهرداد قنبری، قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب زاده، محسن مسلمان( از دقیقه 71 احسان پهلوان) و مسعود حسن‌زاده

سرمربی: یحیی‌گل‌محمدی( این بازی به دلیل انضباطی محروم بود.)

ترکیب استقلال:

محسن فروزان، مگوییان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، یعقوب کریمی( از دقیقه 62 میلاد فخرالدینی)، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار( از دقیقه 90 پژمان نوری)، خسرو حیدری، آرش برهانی، حنیف عمران زاده

۱۳۹۳/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...