نسخه چاپی

ایستگاه شارژ موبایل خلق شد

ترازوی شارژ كننده دستگاهی با سه پورت USB 3.0 در انواع میكرو یو‌اس‌بی، مینی یو‌اس‌بی و درگاه شارژ اپل 30 پین و پورت لایتنینگ اپل است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، این دستگاه‌ اکنون علاوه بر پورت‌های ذکر شده مجهز به کفه الکترومغناطیسی شده که قادر است شارژ را به شکل بی‌سیم انجام دهد.

این ایستگاه شارژ از کارتریج قابل تغییر استفاده می‌کند و بنابراین می‌توان انتخاب کرد که چه اتصالی پیشنهاد داده شود. اکنون شارژ بی‌سیم Qi نیز به انتخاب‌ها اضافه شده است.

شارژر بی‌سیم این ایستگاه که توسط کمپانی اگترونیک توسعه یافته منطبق بر استاندارد کنسرسیوم شارژ بی‌سیم است.

Qi یک رابط استاندارد توسعه یافته توسط کنسرسیوم شارژ بی‌سیم برای انتقال قدرت الکتریکی القایی تا فواصل 4 سانتی‌متر است. سیستم Qi شامل یک پد انتقال قدرت و گیرنده سازگار در یک دستگاه قابل حمل است. برای استفاده از این سیستم، تلفن همراه بالای پد انتقال قدرت قرار می‌گیرد و از طریق القای الکترومغناطیسی شارژ می‌شود.

این شارژر جدید در انطباق کامل با تمام گوشی‌هایی که استاندارد Qi را دارند، است. خصوصیت خوب این دستگاه در ماژولار بودن به این معنی که می‌توان شارژ بی‌سیم را انتخاب و چند دستگاه را جهت شارژ به آن متصل کرد، است.

مدیر تولید کننده این دستگاه گفته که واقعا هیجان‌انگیز است ترازوی شارژر به آخرین تکنولوژی دنیا مجهز شده و از این پس می‌تواند کفه خود را در اختیار شارژ بی‌سیم قرار دهد.

علاوه بر پورت‌هایی که گفته شد امکان شارژ بی‌سیم Qi و شارژ‌ دستگاه‌های گالکسی تب، نوکیا1 و 2، دوربین‌های دیجیتال، نینتندو DSL نینتندو DSI و سونی PSP نیز هست.

۱۳۹۳/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...