نسخه چاپی

ضرب و شتم در لیگ برتر

دروازه‌بان قمی شهید منصوری پس از پایان مسابقه با تعدادی از اعضای منتسب به تیم فوتسال ماهان تندیس درگیر شد تا صحنه‌های زشتی در سالن شهید حیدریان قم رقم بخورد.

به گزارش نما به نقل از مهر، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که شکست ماهان تندیس برابر شهید منصوری حواشی زیادی به همراه داشت و کار به درگیری و ضرب و شتم کشید.

در ادامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال، امروز سه دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌های تیم شرکت حفاری موفق شد برابر تیم دبیری تبریز با نتیجه 4 بر یک به برتری برسد. تیم حفاری با این پیروزی به روند شکست ناپذیری‌اش در لیگ برتر ادامه داد و توانست به رده دوم جدول صعود کند.

دربی مشهد هم بین دو تیم فردوسی و فرش آرا برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه 5 بر 3 به سود فردوسی به اتمام رسید.

اما در دیگر دیدار امروز، تیم های ماهان تندیس و شهید منصوری در قم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 4 بر 2 به سود منصوری تمام شد تا علی رعدی کارش را در تیم ماهان با باخت شروع کند. صرفنظر از نتیجه این بازی، حواشی آن بسیار زننده بود و کار تا درگیری و ضرب و شتم خبرنگاران و بازیکنان از سوی لیدرها هم پیش رفت.

ماهان تندیس در این مسابقه بازی را باخت و تماشاگرانش اخلاق را، چنان که تماشاگران این تیم در بیشتر اوقات بازی، محمدرضا دهقان و میثم ایلانلو بازیکنان سابق ماهان تندیس را با الفاظی ناشایست خطاب قرار دادند.

پس از پایان مسابقه، لیدرهای تیم فوتسال ماهان تندیس با عده‌ای از خبرنگاران درگیر شدند و جر و بحث شدیدی بین آن‌ها در گرفت و کار حتی به درگیری کشید که گفته می‌شود نقطه آغاز آن مصاحبه خبرنگاران با میثم ایلانلو بازیکن قمی منصوری بوده است.

دروازه‌بان قمی شهید منصوری پس از پایان مسابقه با تعدادی از اعضای منتسب به تیم فوتسال ماهان تندیس درگیر شد تا صحنه‌های زشتی در سالن شهید حیدریان قم رقم بخورد.

در نیمه نخست، زمانی که علیرضا وفایی از ماهان تندیس و میثم ایلانلو از شهید منصوری بر سر تصاحب توپ با هم درگیر شدند، پس از خروج توپ از صحنه دو بازیکن به یکدیگر ضربه‌ای وارد کردند که از چشم داوران دور ماند و با اعتراض شدید کریم منصوری سرپرست تیم شهید منصوری به نماینده کمیته فوتسال همراه بود.

نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد به این شرح است:

تاسیسات دریایی 2 - میثاق تهران صفر
شهرداری ساوه 1 - مقاومت البرز 4
شهروند ساری 5 - گیتی پسند 7
پایا سازه 2 - مس سونگون 2
ماهان تندیس 2 - شهید منصوری 4
دبیری تبریز 1 - شرکت حفاری 4
فرش آرا 3 - فردوسی مشهد 5

جدول رده بندی لیگ به این شرح است:
1- تاسیسات دریایی 29 امتیاز
2- شرکت حفاری 28 امتیاز
3- گیتی پسند 27 امتیاز
----------------
13- پایاسازه 10 امتیاز
14- شهرداری ساوه 4 امتیاز

۱۳۹۳/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...