نسخه چاپی

بهروز مكوندی استعفا كرد

عکس خبري -بهروز مکوندي استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از تساوی مقابل پیكان در چارچوب هفته هجدهم از سمت سرمربیگری این تیم استعفا كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، بهروز مکوندی پس از اینکه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی صفر بر صفر رسید از سمت سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان استعفا کرد.

مکوندی با اعلام این موضوع در کنفرانس پس از بازی گفت: از همه مردم و هواداران بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم اما با این شرایط کار کردن در این تیم سخت و دشوار است و من از همین جا استعفایم را اعلام می‌کنم.

بهروز مکوندی پس از تساوی صفر بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان اظهار داشت:‌واقعیت این است که پیکان تیم خوب و کاملی دارد. اسامی بازیکنان آنها نشان می‌دهد که چقدر بازیکنان باتجربه‌ای دارند و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند که قیمت یک بازیکن آنها با 19 بازیکن ما برابری می‌کند. همچنین امکاناتی که در مسجدسلیمان وجود دارد قابل مقایسه با تهران نیست.

وی ادامه داد: در نیمه اول شاهد بازی سرد و بی‌روح بودیم. موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای ما داشتیم و بازیکنان پیکان هم به خشونت و جنگ تن به تن روی آورده بودند تا بازی را کنترل کنند. در نیمه دوم ما از کناره‌ها حرکت کردیم و دو موقعیت خوب هم به دست آوردیم که متأسفانه بازیکنان‌مان نتوانستند از آنها استفاده کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی که در این تیم وجود دارد تساوی مقابل پیکان قابل قبول است هر چند که می‌‌دانم انتظارات هواداران برآورده نشده است. ما قرار بوده اول ژانویه به بازیکنان خارجی پول بدهیم اما از مهرماه که من در این تیم حاضر شده‌ام یک ریال هم پول داده نشده است و جا دارد از خودگذشتگی بازیکنانم تشکر کنم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: از بازیکنان خارجی راضی بودم و آنها توانستند نمایش خوبی را در اولین حضور خود ارائه دهند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان کنفرانس برگه استعفای خود را به خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در این نشست نشان داد.

۱۳۹۳/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...