نسخه چاپی

تحركات ناشیانه در آستانه مذاكرات

جنگ رسانه ای جدید آمریكا و اسراییل علیه ایران

عکس خبري -جنگ رسانه اي جديد آمريکا و اسراييل عليه ايران

در آستانه مذاكرات سرنوشت ساز 27 اسفند كه قرار است در ژنو برگذار شود آمریكا به دنبال امتیاز گیری از ایران است .

به گزارش نما ، واشنگتن پست نوشت؛ باراک اوباما به منظور حفظ مذاکرات هسته ای با ایران، تهدید کرده است که اگر هواپیماهای اسرائیل به قصد حمله به تاسیسات هسته ای ایران به پرواز در بیایند، آنها را ساقط می کند.تهدید اوباما باعث شده است که نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از دستور حمله به ایران صرف نظر کند.

روزنامه الجریده نیز در این رابطه گزارش داده است که که یک وزیر اسرائیلی برنامه حمله به ایران را به جان کری وزیر خارجه آمریکا لو داده است و سپس اوباما با هشداری مبنی بر ساقط کردن هواپیماهای آنان پیش از هدف قراردادن تاسیسات ایران، این طرح را خنثی کرده است.
براساس این گزارش، نتانیاهو و فرماندهانش پس از چهار شب برنامه ریزی همراه با بنی گانتز رئیس ستاد ارتش اسرائیل قصد حمله به ایران را پیدا کرده بودند. بعلاوه، نتانیاهو و وزرایش تصمیم گرفته بودند که آنها هر آن چه در توان دارند را به کار گیرند تا از توافق میان ایران و آمریکا جلوگیری کنند.طرح اسرائیل چندین هفته در قالب مانورهای هوایی تمرین شد و نیروی هوایی اسرائیل پروازهایی در جهت شبیه سازی حمله به ایران انجام داد.

در آستانه مذاکرات سرنوشت ساز 27 اسفند که قرار است در ژنو برگذار شود آمریکا به دنبال امتیاز گیری از ایران است . آمریکا با بازی کردن نقش پلیس خوب و اسراییل در نقش پلیس بد سعی در ایجاد جنگ روانی و امتیاز گیری آمریکا از ایران هستند . بازی کودکانه ای که روایت آن بیشتر جنبه زنگ تفریح برای تیم مذاکره کننده در حین گفتگو ها خواهد داشت.
همچنین قابل ذکر است که فرمانده کل سپاه در خصوص احتمال حمله ناشیانه رژیم صهیونیست هشدار داده بود که «اگر هواپیماهای اسراییل تاسیسات هسته ای ایران را بمباران کنند در بازگشت دیگر اسراییلی وجود نخواهد داشت تا در آن فرود بیایند.»

۱۳۹۳/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...