نسخه چاپی

زمان آغاز «مرخصی نوروزی» سربازان وظیفه

جانشین اداره منابع انسانی ستاد كل نیروهای مسلح از آغاز مرخصی نوروزی سربازان از 27 اسفند خبر داد و گفت: هر فرد می تواند تنها به مدت یك هفته برای تعطیلات سال نو به مرخصی برود.

به گزارش نما به نقل از میزان: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز مرخصی نوروزی سربازان از 27 اسفند خبر داد و گفت: هر فرد می تواند تنها به مدت یک هفته برای تعطیلات سال نو به مرخصی برود.

سردار موسی کمالی درباره مرخصی سربازان برای تعطیلات سال نو اظهار کرد: تعطیلات نوروز برای این افرد همچون سایر کارکنان منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح است.

وی در ادامه به آغاز مرخصی نوروزی سربازان ویژه تعطیلات سال نو از 27 اسفند اشاره کرد و گفت: هیچگونه برنامه‌ریزی جدیدی برای این ایام صورت نگرفته است و سربازان در قالب برنامه‌ریزی‌ها و قوانین موجود که در آن مرخصی‌ها در تعطیلات نوروزی‌شان زمان‌بندی شده است می توانند در کنار اعضای خانواده خود در تعطیلات سال نو حضور داشته باشند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: طبق تدابیر قانونی اندیشیده شده سربازان در دو نوبت می‌توانند از تعطیلات استفاده کنند.

به گفته سردار کمالی تعطیلات نوروز برای سربازان همانطور که گفته شد از 27 اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز 13 فروردین ماه سال 94 ادامه خواهد داشت، البته همانطور که اشاره شد سربازان در دو گروه دسته بندی شده و هر گروه به مدت یک هفته به مرخصی اعزام خواهند شد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۳/۱۲/۱۳
فراکسيون حزب موتلفه نمي تواند برنامه اي براي بهينه و مفيد سازي خدمت سربازي فکري کند؟؟؟ جوانان حداقل بتوانند حق انتخاب داشته و باتوجه به استعداد يا مهارتي که دارند خدمت کنند. اين طوري بيشتر جاذبه خلق ميشود تا مصيبت گرفتن براي رفتن به خدمت
0
0
۱۳۹۳/۱۲/۱۳
بايد فکري به حال سربازي کرد اين طوري فقط 2 سال از عمر جواني جوانان کم ميشود
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...