نسخه چاپی

بشاراسد: معارضان میانه رو یك توهم است

رییس جمهوری سوریه اظهار داشت: «معارضان میانه رو یك توهم است و كسانی كه در میدان تروریست‌ها بازی می‌كنند‌‌ همان داعش و جبهه النصره و گروههای كوچك‌تر هستند.»

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس جمهوری سوریه در اظهارتی گفتکه نظام بین الملل که باید مشکلات را حل کنند و از استقلال کشور‌ها دفاع نمایند و از بروز جنگ جلوگیری کنند، در انجام وظایفشان شکست خورده‌اند.

به گزارش شبکه الاخباریه، «بشار اسد» رییس جمهوری سوریه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیون رسمی پرتغال گفت: نظام بین الملل که شورای امنیت و سازمان ملل نماینده آن هستند و باید مشکلات را حل کنند و از استقلال کشور‌ها دفاع نمایند و از بروز جنگ جلوگیری کنند، در انجام وظایفشان شکست خورده‌اند.

وی افزود: «معارضان میانه رو یک توهم است و کسانی که در میدان تروریست‌ها بازی می‌کنند‌‌ همان داعش و جبهه النصره و گروههای کوچک‌تر هستند.»

اسد در ادامه تصمیم آمریکا برای آموزش پنج هزار جنگجو را مصداقی دیگر از حمایت از تروریست‌ها خواند و گفت غربی‌ها اراده‌ای برای مبارزه با تروریسم ندارند. بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعلام کرد سوریه به لطف حمایت‌های مردم توانسته است در برابر توطئه‌های کشورهای غربی و برخی اعضای شورای همکاری خلیج فارس پیروز شود.

اسد چهارشنبه گفت: «دولت سوریه از حمایت مردمی برخوردار است و پس از چهار سال از جنگ تحمیلی کشورهای غربی و عربی حوزه خلیج فارس ونیز کمک‌های مالی و تسلیحاتی گسترده این کشور‌ها از مخالفان مسلح در سوریه، دولت توانسته است با کمک و پشتیبانی مردم دشمنان را شکست دهد و همچنان پابرجا بماند».

۱۳۹۳/۱۲/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...