نسخه چاپی

آخرین توصیه‌های سازمان سنجش به داوطلبان كنكور دكترای ۹۴

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: داوطلبان تا پایان امروز نسبت به شناسایی شهرستان و حوزه امتحانی خود اقدام كنند.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده کارت شرکت در آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز سال ۹۴ برای ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طبق گزارشات اعلام شده تا ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند تعداد ۱۴۷ هزار داوطلب شرکت در کنکور دکتری یعنی ۷۲ درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آزمون اقدام کرده‌اند.

وی ضمن توصیه به داوطلبان برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوطه تا پایان امروز، تاکید کرد: به کلیه داوطلبان که تاکنون نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نکردند توصیه می‌شود تا پایان امروز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت کارت و برگه آزمون خود اقدام کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون و حوزه امتحانی شهرستان مربوطه بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده، لذا از داوطلبان درخواست می‌شود به موقع در شهرستان محل آزمون خود حاضر شده و با توجه به بعد مسافت شهرستان محل برگزاری آزمون از بعد از ظهر امروز پنجشنبه نسبت به شناسایی حوزه امتحانی خود اقدام کنند.

توکلی در پایان اضافه کرد: فرآیند برگزاری آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ از ساعت ۸ صبح فردا جمعه ۱۵ اسفندماه در ۵۳ شهرستان و حوزه‌های مربوطه برگزار می‌شود و درب حوزه امتحانی نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته می‌شود.

۱۳۹۳/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...