نسخه چاپی

سوارش كنید، گناه داره!

عکس خبري -سوارش کنيد، گناه داره!

سال جدید سال بز است! و البته این هیچ ربطی به همه چی آرومه های ما نداره! فقط ما مطمئنیم در سال بز هم با تدبیر های امید بخش دولت دکتری که حقوقدان است، آن قدر همه چی آروم خواهد بود که ما در این ستون خدایی نکرده از بی خبری دق کرده درجا بمیریم!


بشین تا بیاد!
شما فکر کن همه هم صنفی های ما ویژه نامه زدن و کلی با خودشون حال کردن که می تونن نشریه ده هزار تومانی تولید کنند، اون وقت طرف، یه روزنامه ورزشی داره و تیتر زده «سال بیم رفت، سال امید می آید!» یکی هم نیست بهش بگه آخه مرد حسابی تو که نمی دونی شعار دولتی که یک سال و نیمه سر کاره چیه چرا تیتر می زنی؟ هان، هان، هان؟ هم صنفی محترم شما در سال بز باید تیتر بزنی:«در ادامه شگفت آفرینی های دولت فخیمه، سال امید رفت بلکه سال تدبیر بیاید!» تازه بعدش هم باید بگی «حالا بشین تا بیاد!»

کجاشو دیدی؟ منم وایبر دارم!
و در یکی از همان نشریه های ده هزار تومانی، که قابل شما رو نداره، آقای معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امورخارجه که همانا از جنابشان به عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران هم یاد می کنند، افاضه فرموده اند که:« وایبر که الان شده وسیله ارتباطی و خیلی‌ها با وایبر کار می‌کنند. اینکه گفتم یک گروه داریم؛ من و آقای ظریف و آقای تخت روانچی در آن هستیم. برخی اخباری که ویژه است و لازم است آن دو نفر دیگر هم بدانند هر کسی در گروه قرار می‌دهد تا دیگران هم در جریان قرار بگیرند. بعضی وقت‌ها هم عکس‌ها و جوک‌ها و مطالبی که مربوط به خودمان است را می‌گذاریم!» و ما در همین مکان فارغ از همه دغدغه های امنیتی هسته ای که وایبر ایجاد می کند، از الگو سازی دولت تدبیر و امید برای جوانان این مرز و بوم تقدیر و تشکر می کنیم!

سوارش کنید، گناه داره!
پس کو آن همه هیاهو و ادعا! کو آن بزن بزن ها و ...؟! فقط یک هفته از حمله گذشته! حالا جمعی از شهروندان این شهر در عملی کاملا خودجوش! از این نماینده مجلس درخواست کرده‏‌اند برای انتخابات سال آینده از حوزه انتخابیه شیراز نامزد شود! حالا که چی بشه؟! تا بتواند فراتر از مسئولين فعلي این شهر، مدافع حقوق مخدوش‌ شده شهروندان شیرازی باشد. بعد این وسط خبرنگار روزنامه بوووووق هم در گزارشی از تاکسی‌ران های فرودگاه شیراز در پاسخ به این سئوال رفته  که اگر علي مطهري باز هم به شيراز بيايد، سوارش مي كنيد؟!

زود باش، جنبه تو ببر بالا!
از همین حالا و تا دیر نشده و کسی نفهمیده ما به شما خبر آشتی کنان مهران مدیری با تلویزیون را می دهیم که البته به پای رییس جدید نمی توان نوشت، چون تدبیر و امیدش در زمان آق عزت بنا شده بود. و این همان سریالی است که صدای دکتر بعد از این های مملکت رو در آورد و رسانه ملی هم فقط اسمشو عوض کرد! حالا هم هشت وسی یه گزارش از مردم و دکترا پخش کرد که«آدم باس باجنبه باشه، مخصوصا اگه دکتر باشه» و این را از دکتر ها هم اعتراف گرفت!

۱۳۹۳/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...