نسخه چاپی

جاسازی ۵۲ كیلوگرم حشیش در تایر خودروی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران از كشف ۵۲ كیلوگرم حشیش در تایر خودروی حمل شده با تریلر كه به مواد بدبو برای گمراه كردن سگ‌های مواد یاب آغشته شده بود، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد رضا غیاثوند از کشف ۵۲ کیلوگرم حشیش در تایر خودروی حمل شده با تریلر که به مواد بد بو برای گمراه کردن سگ‌های مواد یاب آغشته شده بود، خبر داد و اظهار داشت: در راستای تشدید مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، با اقدامات اطلاعاتی گسترده و پیچیده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با اطلاع از اینکه این باند بزرگ قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر حشیش از بندرعباس به مقصد تهران را دارند، بلافاصله اقدام‌های فنی و اطلاعاتی خاص در این زمینه را آغاز و یک گروه مجرب از ماموران عملیات ویژه با مورد کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهی به استان تهران در محور قدیم قم ـ تهران موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو تریلر هوو که حامل مواد مخدر بود شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: با تعقیب و مراقبت نامحسوس این خودرو، در یک عملیات منسجم و هماهنگ در محور ورودی به ورامین خودروی تریلر حامل مواد با راننده و یک نفر سرنشین متوقف و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران منتقل شد.

این مسئول اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف جاساز بسیار پیچیده و فنی تریلر واقع در تایر چرخ‌های خودروی حمل شده با تریلر شده و از محل جاسازی مقدار ۵۲ کیلوگرم حشیش آغشته به مواد بدبو برای گمراه کردن سگ‌های مواد یاب کشف کردند.

بر پایه این گزارش، متهمان به‌ همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

۱۳۹۴/۱/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...