نسخه چاپی

چهار میلیون نفر به مازندران سفر كرده اند

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: از بیست و هفتم ماه اسفند سال گذشته تا چهارم ماه فروردین سال جاری به دستكم چهارمیلیون مسافراقامت درشب دراین استان افزایش یافت.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: از بیست و هفتم ماه اسفند سال گذشته تا چهارم ماه فروردین سال جاری به دستکم چهارمیلیون مسافراقامت درشب دراین استان افزایش یافت.

دلاور بزرگ نیا افزود: این آمار نشان از آن دارد که میزان ورودی و خروجی مسافران از این استان کاهش داشته و میزان اقامت آنان نیز درمازندران نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

وی ماندگاری مسافران و رضایت مندی ازنوع خدماتی که به آنان دراین استان ارائه می شود، به عنوان عاملی تاثیرگذاردررونق صنعت گردشگری برشمرد و تاکید کرد : باید سعی شود تا تعریف درستی از صنعت گردشگری داشته باشیم به نحوی که همه زیرساخت ها را با هدف آسان سازی ارائه خدمات، آنچه که سبب ماندگاری بیشتر مسافران در استان می شود فراهم کنیم.

وی تحقق این مهم را نیازمند فرهنگ سازی بیشتر دراین حوزه دانست و ادامه داد : اگر سازوکارهای لازم در زمینه ارزانی انواع کالاهای مورد نیاز مسافران در همه بخش ها اعم از ارزاق عمومی ، فضاهای اقامتی ، تفریحی ، گردشگری و رفاهی مهیا شود به طورحتم گامی موثر دراین بخش برداشته شده است .

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران تاکید کرد که باید برای توسعه فضاهای اقامتی از جمله مجتمع های تفریحی ، گردشگری ، هتل ها ، متل ها در سال جاری برنامه ریزی بهتری با همکاری مسوولان نهادهای ذیربط صورت گیرد و درسایه چنین اقداماتی بسیاری از هزینه های از جمله اجاره بها نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

۱۳۹۴/۱/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...