نسخه چاپی

آسمان تهران تا عصر فردا بارانی است

یك كارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران تا بعدازظهر فردا خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران تا بعدازظهر فردا خبر داد.

فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در نیمه شمالی و جنوب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود که در نواحی کوهستانی این مناطق بارش برف رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه از فردا از میزان بارش‌ها در غرب و شمال غرب کشور کاسته می‌شود، افزود: فردا در برخی نقاط مرکز و جنوب سواحل شمال نیز شاهد بارش باران خواهیم بود. همچنین بعد از ظهر جمعه بارش باران به نوار شرقی کشور کشیده می‌شود.

گودرزی بیان کرد: سامانه بارشی از بعد از ظهر شنبه از شرق کشور خارج می‌شود و در روز شنبه ما در اکثر نقاط کشور جوی پایدار خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه از یکشنبه موج جدید بارشی وارد کشور می‌شود، گفت: امروز بارش‌ها در کردستان، همدان، مرکزی، فارس، کرمانشاه، لرستان، بوشهر، جنوب یزد، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و گلستان پیش‌بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: شدت بارش‌ها در جنوب کشور خواهد بود مانند کرمان و جنوب یزد. توصیه می‌شود به‌دلیل بارش باران و برف در نیمه شمالی کشور مسافران به‌دلیل لغزندگی جاده‌ها تجهیزات کامل را همراه داشته باشند.

گودرزی افزود: جاده‌های کوهستانی در نیمه شمالی کشور لغزنده بوده و مسافران باید تجهیزات کامل و زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز سردترین نقاط اردبیل با 2 درجه زیر صفر و گرمترین بندرعباس با 30 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است. کاهش دما از روز شنبه حدود 3 درجه در گیلان و مازندران رخ می‌دهد.

وی در خصوص هوای تهران نیز گفت: امروز بارش پراکنده در برخی ساعات برای تهران پیش‌بینی شده که در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت؛ فردا نیز برای پایتخت بارش باران تا بعد از ظهر خواهیم داشت و این بارش شنبه قطع شده و یکشنبه با ورود موج جدید بارشی مجدد در تهران بارش باران داریم.

گودرزی افزود: از فردا حدود 3 درجه هوای تهران سردتر می‌شود، بیشینه امروز هوای تهران 14 و کمینه فردا صبح تهران 8 درجه است.

وی بیان کرد: امروز و فردا بارش برف در جاده‌های کوهستانی و شمال غرب پیش‌بینی شده است که موجب لغزندگی جاده‌ها می‌شود؛ بارش برف در جاده چالوس و هراز نیز امروز و فردا رخ می‌دهد.

۱۳۹۴/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...