نسخه چاپی

اصفهان امن‌ترین استان كشور

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، این استان را امن‌ترین استان كشور طبق آمارهای رسمی معرفی كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسین حسین‌زاده عصر امروز در ششمین همایش فرهیختگان و نخبگان شهرستان آران وبیدگل که در کانون سردار شهید
عربیان برگزار شد، اظهار کرد: طبق آمارهای گرفته شده کشور جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه و استان اصفهان امن‌ترین استان این کشور محسوب می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه در استان اصفهان کمترین جرائم مربوط به شهرستان آران و بیدگل است افزود: با وجود اینکه آران و بیدگل دو درصد از جمعیت این استان را داراست اما، تنها 0.8 در صد جرائم استان اصفهان مربوط به این شهرستان است.
این مسئول، این مزیت را برای این شهرستان بسیار با اهمیت دانست و گفت: باید
زیرساخت‌های لازم جهت ورود سرمایه گذاران و گردشگران به آران و بیدگل فراهم شود تا شاهد توسعه بیشتر این منطقه باشیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه آران و بیدگل از گذشته‌های دور تولیدکننده زیباترین و باکیفیت‌ترین فرش‌های دنیا بوده است، تصریح کرد: باید فرش مرغوب آران و بیدگل به عنوان اصلی‌ترین سوغات این شهرستان در اختیار گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.
امام جمعه آران و بیدگل نیز در این مراسم بر توسعه بیش از پیش این شهرستان در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت همگانی آران و بیدگل نیازمند مقدماتی است که یکی از آنها جمع کردن نخبگان و فرهیختگان آران و بیدگلی و استفاده از دیدگاه‌ها و ایده‌های آنان در همین راستا است.
آیت‌الله سید محمد موسوی، ظرفیت گردشگری آران وبیدگل را بسیار بالا دانست و افزود: متأسفانه این حوزه مورد غفلت واقع شده است در حالی که در قرآن و روایات بسیار به موضوع گردشگری هدف‌مند و جهت‌دار سفارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه ظرفیت‌های فراوان موجود در منطقه آران وبیدگل در حوزه‌های مختلف، تشکیل یک اتاق فکر برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های نخبگان و صاحبنظران جهت استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها بسیار ضروری و حیاتی است.

۱۳۹۴/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...