نسخه چاپی

گردشگری با اتوبوس‌های روباز در تهران

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینكه گردشگری در شهر تهران باید دائمی شود، گفت: گردشگری در شهر تهران از طریق اتوبوس های روباز جذابیت ویژه ای خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از آنا: مرتضی طلایی با اشاره به اینکه در زمینه گردشگری نوروزی شهرداری تهران در سال 94 هماهنگی چشمگیری با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انجام گرفته است، اظهار کرد: امسال توجه به بهار فاطمی بسیار شاخص بود و در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) برنامه های ویژه ای برگزار شد بطوریکه فعالیت فرهنگسراها مناسب با این ایام برنامه ریزی شده بود.

وی با بیان اینکه سطح خدمات نسبت به سال های قبل افزایش پیدا کرده است، افزود: امسال از لحاظ کمی و کیفی افزایش خدمات را داشتیم که این موضوع محصول تجربه سال های پیشین است و امیدوارم در سال آینده خدمات دهی شایسته ای را به شهروندان و مهمانان طهران داشته باشیم.

این عضو شورای شهر با تاکید بر فعالیت شهریان جوان در گردشگری نوروزی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شهریاران جوان در ایستگاه های مستقر در سطح شهر به تهرانی ها و سایر مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه گردشگری در شهر تهران از طریق اتوبوس های روباز جذابیت خواهد داشت، ادامه داد: این اتوبوس ها می توانند بصورت ثابت در روزهای عید نوروز و فصل بهار که هوای بهتری را در پایتخت داریم، در شهر تردد داشته باشند.

طلایی درباره اینکه روباز کردن سقف اتوبوس ها در کشورهای اروپایی انجام شده و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است، ادامه داد: این کار تنوعی به شهر تهران خواهد داد و از سوی دیگر نوسازی و بازسازی اتوبوس های قدیمی هزینه زیادی را در بر نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه گردشگری در شهر تهران باید دائمی شده و نباید تنها به یک فصل خاص اختصاص داشته باشد، خاطر نشان کرد: در پایتخت باید فضایی را ایجاد کنیم که در طول سال نیز امکان گردشگری را برای تهرانی ها و سایر ایرانی ها فراهم آوریم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه تهران قدیم هویت گذشته نسل جوان ماست، افزود: ما باید فرزندانمان را با دوران گذشته آشنا کنیم و گردشگری بهانه خوبی در این زمینه است.

وی با پیشنهاد دائمی کردن دبیرخانه ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را دارد زیرا جاذبه های شهر تهران به اندزاه ای زیاد است که می توان در تمامی جهات از آن ها بهره برد.

طلایی با بیان اینکه 6 ماه نخست سال بهترین زمان گردشگری در شهر تهران است، ادامه داد: در این زمان مشکل ترافیک در پایتخت را نداریم و از سوی دیگر در فصل بهار و تابستان روزها و شب ها شاهد هوای بسیار مطبوعی در شهر تهران هستیم که این موضوع ظرفیت بالقوه تفریحی و آموزشی تهران نیز محسوب می شود.

۱۳۹۴/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...