نسخه چاپی

تاسیس شركت مشترك سرمایه گذاری ایران و عمان

رئیس اتاق مشترك بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی ایران و عمان، از توافق برای تاسیس یك شركت مشترك سرمایه گذاری بین دو كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، روابط عمومی وزارت نفت رئیس ایرانی اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عمان از اشتیاق طرف عمانی برای گسترش روابط با ایران خبر داد و گفت: هیئت این کشور از مسئولان ارشد ٥٧ شرکت بزرگ عمان هستند و بزرگترین هیئت اقتصادی عمانی محسوب می‌شود که به تهران سفر کرده و تمام اقتصاد این کشور را به جز بخشهای نفت و گاز که در انحصار دولت مسقط است، نمایندگی می‌کند.

محسن ضرابی افزود: با همکاری الکیومی، رئیس عمانی اتاق مشترک، موانع موجود را شناسایی کردیم و در حال رفع آن هستیم، یکی از موانع موجود در گسترش روابط دوجانبه، نبود خط کشتیرانی بین ایران و عمان بود که از ١٥ اردیبهشت امسال و هر ١٥ روز یک بار، مسیر کشتیرانی بین دو کشور برقرار می‌شود.

وی از توافق برای تاسیس یک شرکت مشترک سرمایه گذاری بین دو کشور خبر داد که در طرحهای مهم ایران و عمان سرمایه گذاری خواهد کرد.

محمد حسن العنسی، از مقامهای اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان و مدیر پشتیبانی شرکت اوریکس عمان نیز از گسترش روابط اقتصادی بین دو کشور استقبال کرد و گفت: با توجه به این که روابط سیاسی دو کشور همیشه در بالاترین سطح بوده است و مسئولان و مقامات دو کشور تلاش می‌کنند روابط اقتصادی ارتقا پیدا کند، باید دو کشور با ایجاد تسهیلات برای بازرگانان و تجار، زمینه های همکاری مشترک و دو جانبه را بیش از پیش فراهم کنند.

۱۳۹۴/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...