نسخه چاپی

111 به درخواست های مردم پاسخ می دهد

مدیركل بازرسی و رسیدگی به شكایت های مردمی استانداری فارس گفت: در مدت زمان 20 روز به تمام خواسته ها و درخواست های مردم كه در سامانه 111 (تقاضا و درخواست از رییس جمهوری)ثبت شده است، پاسخ داده می شود.

به گزارش نما، دارا کیانی یکشنبه در گفت و گو با ایرنابیان کرد: اگر در مدت زمان مشخص شده با افراد تماس برقرار نشد می توانند با سامانه 111 براساس کد رهگیری تماس بگیرند و مراحل نامه و درخواست خود را پیگیری و از فرآیند جواب نامه مطلع شوند.

وی افزود: بیشترین تقاضا و درخواست مردم استان فارس از رییس جمهوری و هیات دولت در سفر به استان فارس، مساعدت دولت در مسایل معیشتی و اشتغال بوده که حدود چهاردرصد از تماس های مردم فارس نیز تشکر و سپاس از حضور کاروان تدبیر و امید و رییس جمهوری در استان بوده است.

کیانی اظهارداشت: سامانه 111 دو روز قبل از حضوررییس جمهوری ( هفتم اردیبهشت ماه) و دو روز بعد از خروج(12 اردیبهشت ماه) رییس جمهوری و هیات دولت از استان فارس برای ارائه خدمت به مردم استان فارس فعال بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت در سامانه 111 استان فارس حدود 110 هزار تماس تلفنی و حدود 60 هزار نامه دریافت شده است.

او ادامه داد: در مدت زمان فعالیت سامانه 111 ویژه شانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت که به استان فارس انجام شد، هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی برای خدمت و ثبت خواسته ها و مطالبات مردم استان به رییس جمهوری و هیات دولت در این سامانه حضور داشتند.

کیانی عنوان داشت: بر اساس نظر کارشناسان نهاد ریاست جمهوری در شانزده سفر قبلی رییس جمهوری و هیات دولت که در کشور انجام شده، استان فارس از نظر تعداد نیرو، خدمات رسانی و فیزیک جایگاه استان برتر شناخته شده است.

وی با بیان اینکه سامانه 111 در طول سال فعال است و هم استانی ها می توانند مسایل و مشکلات خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند گفت: سامانه 111 در استان فارس پل ارتباطی بین دولت و ملت است که با توجه به نامگذاری امسال به دولت و ملت، همدلی و همزبانی، این سامانه گام مهمی در جهت تحقق شعار سال بود.

کیانی افزود: برخی گزارش ها حاکی از سوءاستفاده برخی سودجویان از سامانه 111 در سطح استان فارس است به طوری که برخی افراد با تماس با مردم برای پیگیری امور از آنها درخواست های مالی داشته اند.

وی بیان کرد: در زمینه اخذ وجه از مردم دو مورد در استان شناسایی و برخورد شده است و این درحالی است که سامانه 111 هیچ گونه مبلغ و وجه مالی را از مردم دریافت نمی کند و مردم استان باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشند.

او اظهارداشت: 111 تنها سامانه ای است که مردم می توانند به آن اعتماد داشته باشند و پاسخ صحیح را بشنوند.

سامانه تلفنی 111 با یکهزار و 200 نیرو در سه شیفت به وسیله 400 دستگاه رایانه، درخواست ها و مطالبات مردم را در طول سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس ثبت کرد.

رییس جمهوری وهیات دولت درشانزدهمین سفر استانی نهم اردیبهشت ماه جاری به مدت دو روز به استان فارس سفر کردند.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...