نسخه چاپی

درآمد عجیب خانواده كلینتون از سخنرانی

سخنرانی در مراسم مختلف در سال ۲۰۱۴ برای خانواده كلینتون بیش از ۲۵ میلیون دلار درآمد به همراه داشته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پایگاه خبری کنگره آمریکا تایید کرد که بیل کلینتون و همسرش هیلاری کلینتون از ابتدای سال 2014 بیش از 25 میلیون دلار از طریق سخنرانی در مراسم مختلف کسب کرده‌اند.

گزارشات مالی منتشر شده از فعالیتهای هیلاری کلینتون به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حاکی از آن است که این درآمد نتیجه حدود 100 سخنرانی در سال 2014 به شمار می‌رود. هیلاری کلینتون از طریق فروش کتاب خود با نام "انتخاب‌های سخت" نیز 5 میلیون دلار کسب کرد.

هرچند با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری هیلاری کلینتون از سخنرانی هایی که برایش عواید مالی به همراه داشته باشد خودداری کرده است اما همسر وی همچنان به این کار ادامه می‌دهد. بیل کلینتون در پاسخ به این سوال که چرا همچنان به چنین سخنرانی‌هایی ادامه می‌دهد گفت: باید توانایی پرداخت صورتحسابهایمان را داشته باشیم.

این اظهار نظر بیل کلینتون خشم جمهوریخواهان را به همراه داشته است. رینس پریبوس، رئیس کمیته ملی جمهوریخواهان دراین باره گفت که چنین پاسخی از سوی کلینتون بیانگر این مسئله است که تا چه اندازه این خانواده دور از دسترس (فراتر از قانون) شده‌اند.

۱۳۹۴/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...