نسخه چاپی

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی در گفتگو با نما:

جلسه دولت با نمایندگان فضای استیضاح را تلطیف كرد

عکس خبري -جلسه دولت با نمايندگان فضاي استيضاح را تلطيف کرد

رمضانعلی شجاعی كیاسری گفت:در این نشست رئیس جمهور محترم معتقد بودند كه مشكلات فرهنگیان را با این روش قابل حل نیست؛ باید تصمیمات جدی تر در این رابطه گرفته شود.

به گزارش نما ؛استیضاح وزیر آموزش و پرورش با تمام فراز و فرودهایش بالاخره قطعیت یافت و فردا در صحن علنی مجلس از سوی نمایندگان مردم پیگیری خواهد شد . اما بعد از جلسه مشترک هئیت دولت با نمایندگان در یکشنبه گذشته ، فضای استیضاح وزیر در مجلس تلطیف شد.
رمضانعلی شجاعی کیاسری عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی، در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با تاثیرگذاری جلسه مشترک دولت و مجلس در این رابطه اظهار داشت: در این نشست رئیس جمهور محترم معتقد بودند که مشکلات فرهنگیان را با این روش قابل حل نیست؛ باید تصمیمات جدی تر در این رابطه گرفته شود.
وی افزود: مشکل اصلی فرهنگیان اعتباری و معیشتی است؛ مطالبه معوقاتی است که باید به فرهنگیان پرداخت شود؛ مسلما اگر این موضوعات حل شود، نمایندگان از خواسته خود کوتاه خواهند آمد.
نماینده مردم ساری در ادامه تاکید کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال همدلی و همزبانی نامگذاری کردند ، لذا دولت و مجلس تلاش می کنند که این همزمانی و همدلی در عمل با همراهی وجود داشته باشد، مگر اینکه مجلس مجبور شود و یا پاسخ های آقای وزیر قانع کننده نباشد این روند جدی تر دنبال خواهد شد.

۱۳۹۴/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...