نسخه چاپی

هواداران پرسپولیس بهترین هواداران دنیا هستند

برانكو در گفتگو با نما:تیمی متفاوت و تماشاگرپسند خواهید دید

عکس خبري -برانکو در گفتگو با نما:تيمي متفاوت و تماشاگرپسند خواهيد ديد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:هواداران استقلال و پرسپولیس حاضرند قهرمان نشوند اما در دربی پیروز شوند، بدون شك هر تیمی كه بهتر باشد در دربی پیروز خواهد شد.

علیرضاحاجی میرزابابا – به گزارش نما ،یکی از منضبط ترین و با دیسیپلین‌ترین مربیان پرسپولیس برانکواست، او که بعد از نتیجه نگرفتن‌های درخشان اواخر فصل گذشته به تیم سرخ پوشان اضافه شد بعد از اتمام فصل و به مرخصی رفتن، زمزمه‌هایی مبنی بر برنگشتن به ایران از او شنیده می شد،‌اما بعد از کش و قوس‌های فراوان به تهران بازگشت،‌لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه داد و درحال تمرین با پرسپولیس هم می‌باشد،‌از آن‌جایی که همیشه حاشیه اطراف پرسپولیسی‌ها زیاد است با مرد کروات سرمربی پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که ماحصل آنرا در زیر می خوانید.

بعد از اتمام فصل که به کراوسی رفتید، پیغام‌هایی از طرف شما مبنی بر تهدید پرسپولیس به گوش می‌رسید، دلیل چه بود؟
بالاخره وقتی که شما جایی کار می کنید توقع دارید از آن مجموعه حقوق دریافت کنید. قرار ما با مدیران پرسپولیس این بود که بعد از اتمام فصل بخشی از مبلغ قرارداد من پرداخت شود، اما متاسفانه بعد از تماس‌ها و جلسات که با مدیران داشتیم کمی بدقولی پیش آمد که بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان این رقم واریز شد و مشکل حل شد.

یعنی شما پرسپولیس را تهدید به شکایت نکرده بودید؟
نه من تهدید نکردم، تنها این بود که از مدیران انتظار داشتم مطابق وعده‌شان عمل کنند.

فصل گذشته با آمدن شما تیم تغییر چندانی در نتایج کسب نکرد؟
از زمانی که به عنوان سرمربی به تیم اضافه شدم، تمام تیم بسته شده بود و متاسفانه پرسپولیس ظرف یک فصل سه مدیرعامل و سه سرمربی عوض کرده بود که متاسفانه تمام این مسایل می تواند در نوبه خود یک نوع رکورد باشد، چرا که این تغییرات می تواند کمر هر تیمی را خم کند. فصل گذشته با توجه به زمان کمی که از لیگ باقی مانده بود، سعی کردیم بر روی مسایل روحی و روانی بازیکنان بیشتر کار کنیم تا فنی.

این شرایط برای فصل جاری به چه شکلی است؟
سعی خواهیم کرد این فصل متفاوت با فصل گذشته باشیم. با برنامه‌ریزی مدون و تمرین و ممارست زیاد خواهیم توانست تیمی متفاوت از گذشته باشیم،‌اگر بتوانیم به معنای واقعی کلمه تیم باشیم خواهیم توانست. پرسپولیس نباید نیازمند نفر باشد و باید این روحیه را بین بازیکنان جا انداخت که همه باهم یک تیم هستیم.

چند درصد از لیست بازیکنانی که به باشگاه دادید به تیم ملحق شده اند؟
الان زود است که درصد بگوییم. مسئولان باشگاه و در راس آنها سرپرست تیم، تمام تلاش خود را انجام می دهند که بهترین کار را انجام دهند و من مطمئن هستم که موفق هم می شوند. تا به اینجای کار خوب کار کرده اند و بازیکنان خوبی را گرفته ایم  و بسیاری از خوب‌های گذشته را هم نگه داشته ایم.

چند روز پیش تجمعی اعتراضی جلوی باشگاه پرسپولیس انجام شد، هنوز فصل شروع نشده اعتراضات شروع شده است؟
باید هواداران به ما اعتقاد و اعتماد داشته باشند. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم موفق شود و هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم . می‌دانید که باشگاه مشکلات زیادی داشت و در تلاش هستند تا آنها را حل کنند و بتوانیم در فصل نقل و انتقالات خوب یاری گیری کنیم باید هر چه بهتر و سریع‌تر تصمیم بگیریم تا یک تیم خوب که مورد انتظار هواداران است زیرا آنها بهترین هواداران دنیا هستند.

وضعیت کریم باقری چه می شود؟
باقری با قدرت به کار خود ادامه می دهد و تمام مسایلی که چند هفته گذشته مطرح شده بود همه در حد حرف بود و نه چیز دیگر.

سید جلال حسینی را چرا نخواستید؟
سید جلال به مدل تاکتیکی من نمی خورد، برای همین ترجیح دادم به جای او از کسی استفاده کنم که مطمئن باشم بیشتر به درد ما می خورد. او بازیکن خوبی است اما سبک بازی سید جلال به تیم مد نظر من نمی خورد.

تکلیف طارمی چه زمانی معلوم می شود؟
طارمی بازیکن جوان و آینده داری است. از آن دست بازیکنانی است که بدون شک در آینده از او بیشتر خواهید شنید. او کمی از شرایط پرسپولیس و مدیران دلگیر است، من که علاقمند هستم او حفظ شود.

بازیکنان خارجی مد نظر شما هم به خاطر مسایل مالی نتوانستند قرارداد ببندند؟
همینطور است. اما دنیا به آخر نرسیده است. متاسفانه نتوانستیم با دو بازیکن خارجی به توافق برسیم. اما هنوز راه زیادی در ادامه داریم و باید تا آنجا که می توانیم بجنگیم.

قول قهرمانی به هواداران می دهید؟
فعلا برای این صحبت‌ها خیلی زود است که از الان بخواهم به هواداران قول قهرمانی بدهم، اما این قول را می دهم که تیمی متفاوت و تماشاگرپسند را این فصل خواهند دید.

پرسپولیس فصل گذشته دربی رفت و برگشت را برده است، این فصل هم می توانید این نتیجه را تکرار کنید؟
می دانم که دربی برای هوادران بسیار مهم است، هواداران استقلال و پرسپولیس حاضرند قهرمان نشوند اما در دربی پیروز شوند، بدون شک هر تیمی که بهتر باشد در دربی پیروز خواهد شد و ما تلاش می کنیم دربی را مثل دیگر مسابقات لیگ پیروز شویم.

صحبت آخر؟
این قول را به همه هوادران می دهم، بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه تمام تلاش خود را می کنند که این تیم موفق باشد و دل هواداران شاد شود.

۱۳۹۴/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...