نسخه چاپی

شبكه اجتماعی باز هم دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا كرمان از دستگیری فردی به جرم سوء استفاده از عكس‌های دیگران به عنوان پروفایل در شبكه اجتماعی لاین، خبر داد و گفت: هیچ عمل مجرمانه ای از دید كارشناسان پلیس فتا به دور نخواهد ماند.

به گزارش نما به نقل از میزان، سرهنگ كامبیز اسماعیلی در تشریح این خبر بیان کرد: خانمی به هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه كرد و اظها کرد که عکس های وی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بوده و فردی ناشناس از عکس هایش سوء استفاده و آنها را در شبکه اجتماعی لاین منتشر كرده است.

این مقام انتظامی گفت: با شرح اوصاف فوق مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و پس از انجام عملیات پلیسی و تخصصی توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم یك خانم است كه در صفحه اجتماعی واتس آپ نیز فعالیت دارد.

وی اظهار کرد: متهمه پس از شناسایی، دستگیر و به این پلیس تحویل داده شد و پس از اخذ اظهارات وی متهمه به بزه ارتکابی خود اعتراف كرد. سپس پرونده در معیت طرفین تکمیل و به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شد.

سرهنگ اسماعیلی در پایان از شهروندان خواست تا موارد امنیتی را در استفاده از شبكه های اجتماعی در نظر داشته باشند و خطاب به مجرمان نیز اظهار کرد: هیچ عمل مجرمانه ای از دید كارشناسان پلیس فتا دور نخواهد ماند.

۱۳۹۴/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...