نسخه چاپی

كلاهبردار ۲ میلیارد تومانی در اردبیل روانه زندان شد

موسی عالی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: كلاهبردار حرفه‌ای در اردبیل كه اقدام به فروش مال غیر به 9 نفر در اردبیل كرده بود با بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان اردبیل شده كه بعد از صدور حكم و قرار سنگین روانه زندان شد.

به گزارش نما، وی گفت:‌ این اقدام به دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در اردبیل به دنبال چند فقره شکایت و پرونده کلاهبرداری و رسیدگی به پرونده‌ها و بررسی اظهارات شاکیان انجام شده و مشخص شده که کلاهبردار حرفه‌ای با نام شرکتی نامعتبر و با مدارک و مهر جعلی اقدام به فروش زمین کرده است.

عالی‌زاده بیان کرد:‌ با مشخص شدن این امر کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اقدام به تحقیقات و بررسی‌های گسترده‌ای در این حوزه کرده و با پیگیری‌های لازم در این حوزه براساس مستندات موجود این کلاهبردار شناسایی شده و به مراجع قضایی برای رسیدگی به پرونده وی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل تصریح کرد:‌ این کلاهبردار با جعل سند و مهر اقدام به فروش زمین با قطعات 500 مترمربع به 9 نفر از شهروندان اردبیلی کرده بود که در مجموع 2 میلیارد تومان از این افراد کلاهبرداری کرده که با اقدامات لازم جلوی اقدام این فرد گرفته شد.

وی افزود: این کلاهبردار حرفه‌ای با استفاده از فروش 892 برگ قرارداد زمین با قطعات 500 متری و نیز 2 واحد آپارتمان اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرده که توانسته در این حوزه از شهروندان اردبیلی بیش از 2 میلیارد تومان کلاهبرداری کند.

عالی‌زاده اظهار کرد:‌ انتظار می‌رود در این زمینه مردم آگاهی و هوشیاری لازم را داشته و در هنگام خرید زمین و املاک به اسناد مربوط در این زمینه توجه کافی داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک از خرید و فروش در این حوزه خودداری کرده و مراتب را گزارش دهند.

۱۳۹۴/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...