نسخه چاپی

جذب مشاركت‌ مردمی دیگر كشورها برای بازسازی اعتاب مقدسه

عکس خبري -جذب مشارکت‌ مردمي ديگر کشورها براي بازسازي اعتاب مقدسه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اتخاذ تدابیری برای جذب مشاركت‌های محبان اهل بیت علیهم السلام در سایر كشورها در امر بازسازی اعتاب مقدسه از فعال شدن حوزه بین الملل به این منظور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک در گردهمایی یک روزه روسای ستادهای بازسازی عتبات عالیات کشور که با حضور حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم، هاشمی استاندار تهران و بصیری پور رئیس شورای عالی استان‌ها در سالن همایش‌های هتل ارم تهران برگزار شد، گفت: با توجه به علاقه شیعیان سراسر جهان برای اهداء نذورات و مشارکت در امر بازسازی اعتاب مقدسه، واحد بین‌الملل ستاد بازسازی عتاب عالیات فعالیت‌های خود را به منظور جذب کمک‌ها و نذورات در گستره جهانیتوسه خواهد داد.
وی با اعلام خبر میزان افزایش دو برابری مشارکت‌های مردمی در بازسازی اعتاب مقدسه اظهار کرد: به‌منظور بررسی علمی و آماری میزان مشارکت‌های مردمی از شاخص «سرانه جذب به جمعیت» استفاده می‌شود.تحلیل این شاخص نشان می‌دهد که در سال گذشته سرانه جذب در استان‌های خراسان جنوبی و مازندران از سایر استان‌ها بیشتر بوده است.
‌وی خدمت به آستان اهل بیت علیهم السلام در شرایط تاریخی کنونی را یک فرصت بی‌نظیر معنوی ارزیابی کرد و افزود: امروز با مشارکت عموم مردم و تلاش متخصصان ستاد بازسازی عتبات عالیات، برگ زرینی در تاریخ تشیع در حال شکل گیری است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی جهان اسلام در اعتاب مقدسه گفت: با پشتیبانی و حمایت‌های مردمی، ستاد بازسازی عتبات عالیات در عرصه‌‌های عمرانی و آبادانی به یک نشان و برند بین المللی تبدیل شده است.
وی خدمت خالصانه و بدور از حاشیه، عملکرد شفاف و توام با نظارت را ازجمله ویژگی‌های کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات برشمرد و گفت: هم اکنون مدیریت طرح‌های بزرگ توسعه‌ای در اعتاب مقدسه به مجرب‌ترین مدیران کشور که سابقه در خشانی در هدایت شرکت‌های بزرگ داشته‌اند، سپرده شده است.
وی همچنین با اشاره به مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی، از روسای ستادهای بازسازی عتبات سراسر کشور خواست تا با برنامه ریزی منسجم خود را برای برپایی شکوهمند این مراسم آماده کنند.

۱۳۹۴/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...