نسخه چاپی

دلیل شكایت احمدی نژاد از جهانگیری

احمدی نژاد با شكایت از آقای جهانگیری می خواهد آن بغض و كینه ای را كه نسبت به آقای هاشمی را دارد را بیان كند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: احمدی نژاد با شکایت از آقای جهانگیری می خواهد آن بغض و کینه ای را که نسبت به آقای هاشمی را دارد را بیان کند.

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران علت شکایت احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری را مخدوش کردن موفقیت های اخیر دولت دانست و افزود: احمدی نژاد با ارائه این شکایت می خواهد ، توجه و موفقیتی که به نفع دولت در زمینه انعقاد توافق وین به وجود آمده را ، مقداری کدر کند .

وی بیان کرد: دلیل دیگر آن است، که ایشان می خواهد با شکایت از اسحاق جهانگیری ی فضای حقوقی و حقیقی را بهم بریزد و مخدوش کند و مسائلی که در رابطه با آقای بقایی و پرونده های متعددی که در رابطه با دولت ایشان در آن هشت سال به وجود آمده خدشه دار کند.

این تحلیلگر سیاسی در ادامه گفت: وی با ایجاد شلوغی می خواهد ، بخشی از مردم متوجه نشوند که حقیقت چه بوده و در آن هشت سال چه بر سر مملکت آمده است. با سر و صدا راه انداختن و شکایت کردن و مصاحبه می خواهد مانع توجه به مسئله اصلی فساد شود.فساد دولت نهم و دهم تاریخی بود ، شما در هیچ دوره ای چنین چیزی مشاهده نمی کنید.ایشان می خواهد، جو کشور را شلوغ کند تا مسائل اصلی مرتبط با پرونده های عدیده فساد دوره ریاست جمهوری اش، مورد توجه قرار نگیرد.

زیبا کلام افزود: آقای جهانگیری نماد دولت یازدهم می باشد. نیم ایشان برای دولت یازدهم است و نیم دیگر برای دولت زمان آقای هاشمی رفسنجانی . در حقیقت احمدی نژاد با شکایت از آقای جهانگیری می خواهد آن بغض و کینه ای را که نسبت به آقای هاشمی داردبیان کند.

وی در پایان گفت: دولت در قبال این شکایت باید بگذارد، قوه قضیه مسیر قانونی خود را طی کند و آنچه را که لازم است سخنگوی دولت ، خود آقای جهانگیری و شخص رئیس جمهور برای روشن کردن افکار عمومی بگویند، برای مردم توضیح دهند و مابقی را به سیر قضایی بسپارند.

۱۳۹۴/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...