نسخه چاپی

نامه تشكر بسیجیان نخبه از رهبرانقلاب

بسیجیان كانون‌های دانش پژوهان نخبه كه دیروز به محضر امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مشرف شدند و مدالهای المپیادی خود را تقدیم كردند، نامه تشكری خطاب به معظم له منتشر كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بسیجیان کانون‌های دانش پژوهان نخبه که دیروز به محضر امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مشرف شدند و مدالهای المپیادی خود را تقدیم کردند، نامه تشکری خطاب به معظم له منتشر کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به محضر شریف امام المجاهدین و المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی

سلام و ارادت خالصانه حضور امام و مقتدای خود عرض می نماییم و از خدای منان سلامتی و طول عمر حضرتعالی را مسئلت داریم.

اماما، اهدای مدال های المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی از سوی بسیجیان «کانون دانش پژوهان نخبه» تنها نمایۀ کوچکی از عشق و ارادتِ «شبکه عظیم تربیتی نخبگان انقلاب اسلامی» به حضرتعالی است و حقیقتا مصداق این کلام است که « از موری به پیشگاه سلیمان بیش از این بر نیاید». برای تشرف به محضر مبارک شما به درگاه خداوند متعال سجده شکر میگزاریم و تفقد مشفقانه شما را تاج سر میسازیم که مجاهدت علمی فرزندان خود را حرکتی«ولایی و انقلابی» قلمداد فرمودید.

فرزندان معنوی شما در کانون های نخبه، راه اندازی کارخانه های غنی سازی انسان هایی را دنبال می کنند که از دل این امت جوشیده و نرم افزاری کاملا اسلامی و بومی دارند؛ باشد که به فضل الهی چرخ سانتریفیوژهای حقیقی انقلاب بچرخد و انسان های غنی شده در طراز اسلام انقلابی نسل به نسل متولد گردند و راه شهریاریها و احمدی روشن ها را همیشه مفتوح نگه دارند؛ و این گونه با نیرویی صدها بار قویتر از انرژی هسته ای، بنیان المرصوصی باشند در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان خارجی و عمال داخلی آنها.

رهبرا، با خدای خویش عهد بسته ایم برای استمرار فتوحات انقلاب اسلامی و تحقق همه آرمانهای آن در رکاب حضرتتان، تا پای جان ایستادگی نماییم و خود را با شما در همه غمها و مصیبت های امروز امت اسلامی در یمن، عراق، بحرین، سوریه، لبیان و فلسطین سهیم می دانیم و لبیک گوی فرمان الهی شما مبنی بر هرگونه جهاد و مبارزه ایم و در این راه نورانی، دعای حضرتعالی در حق مجموعه های فعال شبکه تریبتی نخبگان - خصوصا کانون دانش پژوهان نخبه- توشه راهی است که بدان چشمها دوخته ایم.

کانون دانش پژوهان نخبه
پایگاه بسیج شهید علم الهدی
۵ / ۵ /۹۴

۱۳۹۴/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...