نسخه چاپی

دبیركل حزب موتلفه اسلامی:

خائنین فتنه گر برای گزارش به اربابان خود باید جداگانه مجازات شوند/ اصلاح طلبان هیچ اقدامی در محكومیت سران فتنه نكردند

عکس خبري -خائنين فتنه گر براي گزارش و دروغگويي به اربابان خود بايد جداگانه مجازات شوند/ اصلاح طلبان هيچ اقدامي در محکوميت سران فتنه نکردند

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: گزارشی كه سران فتنه به اربابان خودشان دادند علاوه بر اینكه به عنوان خائن به نظام تلقی می‌شوند، برای دروغگوییشان باید جداگانه مجازات شوند.

به گزارش نما ،محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و گو با فارس با اشاره به افشاگری «مایکل لدین» مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا مبنی بر درخواست سران فتنه از دولت اوباما اظهار داشت: انتشار این نامه بیانگر این است که جریان فتنه 88 یک اعتراض داخلی و خودجوش به انتخابات از سوی موسوی نبوده است.

وی افزود: اگر این اظهاراتی که از قول آن مقام آمریکایی بیان شده درست باشد به جرائم سران فتنه اضافه خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با گذشت سال‌ها از فتنه 88 هنوز این مسئله را یادآوری کرده و ابعاد آن را بیان می‌کنند، لذا این مسئله نشان می‌دهد که افراد داخلی مرعوب با رابطین در خارج ارتباط نزدیک داشته و برای انجام کودتای آرام و مخملی زمینه‌سازی کرده‌اند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند ریشه فتنه در خارج از کشور شکل گرفته و در داخل دیگران به دام افتاده اند البته در هر صورت خود به دام افتادن افرادی در سطح سران فتنه به هیچ وجه قابل توجیه نیست و نخواهد بود.

حبیبی با بیان اینکه همه کسانی که عضو طیف اصلاح طلبان هستند لزوما در فتنه دخیل نبودند، اظهار داشت:‌ ما در بین اصلاح طلبان کسانی را داریم که داخل نظام هستند و قانون اساسی واصل نظام را به طریق اولی قبول دارند و ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را به عنوان فصل الخطاب تلقی می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: متاسفانه این دسته از اصلاح طلبانی که نظام را قبول دارند هیچ اقدامی برای محکوم کردن سران فتنه نکردند درحالیکه برخی از اینها در جلسات خصوصی رسما ادعای بسیار نادرست یکی از سران فتنه در خصوص تقلب را رد می کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هرگونه تولید و اشاعه سلاح هسته را ممنوع و حرام اعلام کرده است، تاکید کرد: اطلاع دارم که در دوره رهبری حضرت امام(ره) هم از ایشان برای تولید بمب اتمی سوال شده بود که امام(ره) خیلی قاطع این کار را به لحاظ شرعی ممنوع اعلام کرده بودند.

وی افزود: اینکه ایران و نظام اسلامی به دنبال تولید بمب اتم بوده دروغ و اتهام بزرگی است که آنهایی که چنین گزارشی را به اربابان خودشان دادند علاوه بر اینکه به عنوان خائن به نظام تلقی می شوند دروغگویی آنها هم یک مجازات جداگانه دارند.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: نامه سران فتنه به آمریکایی‌ها قطعا روی مذاکرات هسته ای در آن برهه زمانی تاثیر گذار بوده است چون آمریکایی‌ها هم مایل به شنیدن این دروغ بزرگ بودند.

۱۳۹۴/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...