نسخه چاپی

رگبار باران در ۴ استان كشور

كارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و رگبار باران در ۴ استان كشور خبر داد و گفت: گرد و غبار در تهران به پایان رسیده و آسمان امروز تهران نیمه ابری است.

به گزارش نما به نقل از فارس، فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی ۳ روز آینده در پاره‌ای از نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و بوشهر در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی از سیلابی شدن مسیل‌ها و خیابان‌های مرکز شهر کرمان هشدار داد و توصیه کرد که ساکنین این منطقه از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

وی افزود: همچنین امروز شرق کشور پدیده باد و گرد و خاک را تجربه خواهد کرد که این پدیده در منطقه زابل تبدیل به طوفان گرد و خاک می‌شود.

گودرزی گفت: آسمان امروز تهران نیمه ابری است همچنین در پاره‌از نقاط تهران وزش باد و رشد ابر رخ خواهد داد. این در حالی است که پدیده گرد و غبار چند روز گذشته در تهران به پایان رسیده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز اردبیل با دمای ۷ درجه سانتیگراد و اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

۱۳۹۴/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...