نسخه چاپی

فرار بیش از 3 هزار داعشی از سوریه

تعداد بسیار زیادی از تروریست‌های داعشی در پی حملات جنگنده‌های روسی در روزهای اخیر و پیشروی ارتش سوریه با حمایت آنها، از خاك سوریه پا به فرار گذاشتند.

به گزارش نما، تعداد بسیار زیادی از تروریست‌های بزدل داعشی در پی حملات جنگنده‌های روسی در روزهای اخیر و پیشروی ارتش سوریه با حمایت آنها، از خاک سوریه پا به فرار گذاشتند.



بیش از 3000 هزار تروریست از گروه‌های داعش، جبهه النصره و جیش الیرموک در پی پیشروی سهمگین ارتش سوریه، این کشور را ترک کرده و به اردن گریختند.



ارتش سوریه روز یکشنبه (دیروز) با حمایت هوایی جنگنده‌های روس به مواضع تروریست‌ها در حاشیه شهر دمشق، استان دیرالزور، حمص و همچنین بخش‌هایی از شهر باستانی تدمر (پالمیرا)حمله کرده و آنها را عقب راندند.



در حملات به استان دیرالزور بیش از 160 تروریست به هلاکت رسیدند در حالی که پیشروی‌ها در حمص و پالمیرا به دلیل فرار گسترده داعشی‌ها به کشور مرزی اردن، حداقل 17 شبه‌نظامی کشته شدند.



صبح امروز (دوشنبه) نیز نیروی هوایی سوریه با ریختن برگه‌هایی در جنوب استان حماه، ضمن هشدار به شهروندان درباره آغاز موج شدید حملات، از تروریست‌ها دعوت شد تا خود را تسلیم کنند.

۱۳۹۴/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...