نسخه چاپی

رونالدینیو خیال بازنشستگی ندارد

ستاره پیشین بارسلونا پس از 17 سال حضور در مستطیل سبز هنوز هم قصد آویزان كردن كفش‌هایش را ندارد.

به گزارش نما، رونالدینیوی 35 ساله که پس از فسخ دوطرفه قراردادش با تیم فوتبال فلومیننزه برزیل اکنون بدون تیم است و بازیکن آزاد محسوب می‌شود، می‌گوید هنوز قصد دارد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد و درصدد یافتن سومین تیم برای خود طی 13 ماه گذشته است.

رونالدینیو که ماه جولای سال 2014 که اتلتیکومینیرو را به مقصد کراتارو مکزیک ترک کرد، با بیان اینکه پیشنهادات فراوانی داشته است، تأکید کرد همچنان می‌خواهد به حضورش در دنیای فوتبال ادامه دهد، چون هنوز هم مشتریانی دارد.

او که در دوران حضورش در فلومیننزه تنها 9 بازی انجام داد، به رادیو رد آتلانتیدا گفت: من برای مدتی دیگر به دوران بازیگری‌ام ادامه می‌دهم. هر روز پیشنهادات جدیدی به من می‌شود. احساس می‌کنم که هنوز آماده‌ام و از سلامت جسمانی کافی برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌ام برخوردار هستم. اینکه هنوز برخی باشگاه‌ها مشتری من هستند نشان می‌دهد که هنوز می‌توانم بازی کنم.

رونالدینیو ادامه داد: با توجه به نحوه عملکردم در تمرینات، فکر می‌کنم که هنوز می‌توانم در سطح بازیکنان امروزی بازی کنم و این به من برای ادامه دادن به کارم، انگیزه می‌دهد.

رونالدینیو که دو بار جایزه بازیکن سال فیفا و یک بار توپ طلا را کسب کرده است، دوران حرفه‌ای بازیگری خود را سال 1998 در گرمیو آغاز کرد و پس از آن حضور در تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، میلان، فلامنگو، اتلتیکو مینیرو، کرتارو و فلومیننزه را تجربه کرد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...