نسخه چاپی

ارتكاب جنایات هولناك آل‌سعود با مسلمانی در تضاد است

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جنایات آل‌سعود، گفت: سخنان به موقع مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمن را از بین برد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آیت الله نوری همدانی ظهر امروزدر مراسم افتتاح اولین دبیرستان تمام هوشمند دخترانه قرآنی امام جواد (ع) با اشاره به اهمیت اتحاد در بین مسلمانان، اظهار داشت: راه شکست مستکبران و دشمنان اسلام تنها حفظ یک پارچگی و حدت در بین مسلمانان است.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اهمیت مبارزه با اسکتبار و آل سعود، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا مسلمانان را از بین ببرند و خود بتوانند بر جهان حکومت کرده و اداره آن را در دست بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه آل سعود را نمی‌توان مسلمان دانست، تصریح کرد: آل سعود با جنایاتی که مرکتب می‌شود و در شرایطی که حتی حرمت مهمان خانه خدا را نگه نمی‌دارد، نمی‌تواند خود را مسلمان و خادم خانه خدا بداند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام هدفی جز غارت و دنیا طلبی ندارند، تاکید کرد: تنها با حفظ وحدت و پیروی از فرمان‌های مقام معظم رهبری می‌توان در مقابل دشمنان اسلام از جمله سعودی‌ها ایستاد.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر نقش اثر گذار قرآن در روشنگری، افزود: با آموختن مفاهیم قرآنی و همچنین با اشاعه این مفاهیم می‌توان از آن به عنوان عاملی در ایجاد تحول در بین انسان‌ها بهره برد و دل‌ها را شکوفا کرد

استاد برجسته حوزه با انتقاد از نگاه سطحی به قرآن، تاکید کرد: باید با دیدی عمیق و فقیهانه به آموزه‌های قرآن نگریست و به آن‌ها عمل کرد تا بتوان تاثر آن را در زندگی‌ها مشاهده کرد.

وی با تحسین سخنان روشنگرانه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: واکنش به موقع و درست مقام معظم رهبری باعث شد تا دشمن از موضع قدرت خود پایین بیاید و تمامی توطئه‌ها و نقشه‌هایش نقش برآب شود.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر عمل به قرآن؛ تصریح کرد: باید با تفسیر قرآن از عمق و بطن آن آگاه شده و آن را در زندگی واقعی به کار بندیم و همین امر مسلمانان را از هر خطری حفظ می‌کند.

۱۳۹۴/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...