نسخه چاپی

جمع آوری زنان كارتن خواب تهران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از آغاز كار جمع آوری زنان معتاد متجاهر و كارتن خواب خبر داد و گفت: مرحله اول این طرح با ابلاغ استاندار و موافقت دادستان تهران توسط نیروی انتظامی از روز سه شنبه در یكی از محلات تهران اجرا شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران محمدرضا آذرنیا افزود: در همین راستا با هماهنگی انجام شده در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بازسازی و تجهیز کمپ شفق، این کمپ محل نگهداری زنان معتاد متجاهر جمع آوری شده خواهد بود.
وی با بیان اینکه معتادان زن جمع آوری شده برای یک دوره سم زدایی و بازپروری یک تا سه ماهه به این کمپ منتقل می شوند تصریح کرد: پس از آن مراحل بازتوانی، جامعه پذیری و بازگشت به خانواده در مراکز شهرداری تهران و به مدت شش ماه انجام خواهد شد که در این فرآیند سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز همکاری خواهند داشت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ظرفیت پذیرش کمپ شفق را 400 نفر ذکر کرد و گفت: این مرکز بلافاصله پس از جذب معتادان زن متجاهر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران از شهریور ماه گذشته به فرماندهی استاندار تهران و با حضور شهرداری، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیروی انتظامی آغاز به کار کرد که جمع آوری معتادان زن متجاهر پایتخت همواره یکی از اولویت های این قرارگاه اعلام شده است.

۱۳۹۴/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...