نسخه چاپی

سجاد شهباززاده در گفت و گو با نما:

تنها برایم موفقیت استقلال مهم است

عکس خبري -تنها برايم موفقيت استقلال مهم است

در فصل جاری باشگاه ما یك كار خوبی انجام داده است و تمامی مصاحبه‌ها با هماهنگی باشگاه انجام می‌شود اما متأسفانه بعضی از دوستان خبرنگاران كم لطفی می‌كنند و صحبت‌هایی را از قول ما می‌نویسند. من به همه احترام می‌گذارم اما تنها می‌توانم بگویم با كسی رقابتی ندارم و تنها برای من موفقیت استقلال است كه مهم است.

سجاد شهباززاده مهاجم اول استقلال تهران صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است ضمن‌اینکه این تیم با گل‌های حساس و سرنوشت ساز شهباززاده بود که توانست به فینال جام‌حذفی برسد. بی‌تردید سجاد شهباززاده یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است که با درخشش در رقابت‌های باشگاهی قصد دارد بار دیگر پیراهن تیم ملی را به تن کند.
اما استقلال با وجود صدرنشینی این روزها از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و حتی اخباری در‌رابطه با اعتصاب بازیکنان این تیم به گوش می‌رسید موضوعی که پیش از آغاز نیم فصل دوم برای صدرنشین مسابقات و هوادارانش خبر خوبی نیست. با سجادشهباززاده ستاره محبوب آبی‌ها در رابطه با شرایط استقلال و خودش گفت و گویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:


 شرایط تمرینی این روزهای استقلال چگونه است؟
 شروع خوبی در تعطیلات داشتیم و در یک هفته گذشته تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم که امیدوارم این تمرینات بتواند در نیم فصل سختی که پیش روی داریم به ما در نتیجه گیری کمک کند.


 یعنی آماده نیم فصل دوم لیگ هستید؟
 آرام آرام برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر آماده می‌شویم و امیدوارم به روند خوب استقلال ادامه دهیم. امسال از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و پیشرفت خوبی داشته‌ایم که به کسب نتایج مطلوب هم کمک کرده است.


گویا بازیکنان استقلال اعتصاب کرده اند، واقعا شرایط تیم صدرنشین لیگ برتر این قدر خراب است که بازیکنانش اعتصاب کنند؟
 مشکلات در استقلال همیشه بوده است و ما روزهای سختی را پیش روی داریم. دوست داریم باشگاه فضا را به نحوی برای ما آماده کند تا با تمرکز کامل تنها در زمین مسابقه به پیروزی فکر کنیم. مشکلات همیشه بوده است اما تلاش می‌کنیم تا تأثیر این اتفاقات کم باشد. از همین‌جا شایعه اعتصاب بازیکنان در هفته پیش روی را تکذیب می‌کنم و هواداران بدانند اعتصابی در کار نیست اما باید همه چیز برای موفقیت استقلال آماده باشد.
 
چرا باشگاه باید شرایط خوبی را برای شما آماده کند این بازیکنان هستند که بازی می کنند؟
 در نیم فصل دوم حریفان با ذهنیت دیگری برابر ما به میدان خواهند آمد و تمامی دیدارها برای استقلال سخت است و به همین دلیل است که می‌گوییم باشگاه باید شرایطی را آماده کند که بتوانیم در‌نتیجه‌گیری موفق باشیم.

 هواداران استقلال این فصل جام می گیرند؟
 تلاش همه بازیکنان ما این است که در نیم فصل دوم هم به موفقیت برسیم و یک جام به هواداران هدیه بدهیم. ما باید کار خودمان را بی توجه به این مسائل انجام دهیم تا به هدفمان که کسب جام است، برسیم.
 
 گویا ابتدای فصل پیشنهاد خارجی زیادی داشتی از اینکه در استقلال ماندی پشیمان نیسیتی؟
 دوست نداشتم در مورد این موضوع صحبت کنم اما در آغاز و میانه فصل برای حضور در استقلال از پیشنهادات خارجی خود گذشتم. البته این تصمیمی بود که به اتفاق تیم گرفتم و هرگز از این تصمیم پشیمان نخواهم شد. محکم بر سر تصمیم خودم ایستاده‌ام و حالا که در استقلال هستم فقط برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد.


در خط حمله با کسی رقابت نداری برای فیکس بازی کردن؟

در فصل جاری باشگاه ما یک کار خوبی انجام داده است و تمامی مصاحبه‌ها با هماهنگی باشگاه انجام می‌شود اما متأسفانه بعضی از دوستان خبرنگاران کم لطفی می‌کنند و صحبت‌هایی را از قول ما می‌نویسند. من به همه احترام می‌گذارم اما تنها می‌توانم بگویم با کسی رقابتی ندارم و تنها برای من موفقیت استقلال است که مهم است.
 
درباره انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان چه نظری داری؟

من طرفدار رونالدو هستم اما مسی بهترین بازیکن جهان شد.فکر می‌کنم در سالهای بعد این دو بازیکن شانس کمتری برای کسب این عنوان خواهند داشت. دوست داشتم تا امسال هم رونالدو برنده این جایزه باشد تا‌سه سال پشت سر هم این عنوان را کسب کند اما فکر می‌کنم با توجه به نمایش‌های نیمار، او از هر کسی بیشتر شایسته این عنوان بود.

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...