نسخه چاپی

پرسپولیسی‌ها كاری كردند داوری‌ها به نفعشان شد

مدیرعامل سپاهان گفت: پرسپولیس در سه بازی ابتدایی خود دچار مشكلات داوری شد و آنها زمین و زمان را به هم دوختند كه در 10 بازی بعد به نفعشان گرفتند.

به گزارش نما، اصغر باقریان در خصوص صعود الاتحاد عربستان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و هم گروه شدن این تیم با سپاهان گفت: در جلسه‌ای که بامسئولان ذیربط هفته گذشته در این خصوص در وزارت ورزش برگزار کردیم، به جمع‌بندی رسیدیم تا تلاش‌هایمان را از طریق نهادهای مختلف ادامه داده و ارتباطات لازم را بگیریم. البته این اقدامی که عربستانی‌ها به دنبالش هستند، یک اقدام سیاسی بوده و فوتبالی نیست.

وی ادامه داد: در هر صورت تا 25 اسفند امسال فرصت داریم تا این مسائل را حل و فصل کنیم و باید حداکثر تلاش خود را انجام دهیم تا این مشکل به صورت فوتبالی حل شود. ضمن اینکه تا آن زمان دو سه بازی انجام می‌دهیم و با برگزاری تعدادی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان مشخص می‌شود که به واقع هیچ مشکلی با تامین امنیت نداریم.

باقریان افزود: بنابراین تا زمانی که قرار است رای اعلام شود صبر می‌کنیم و در آن زمان اگر رای به ضرر ما بود تصمیمات لازم را خواهیم گرفت. بنابراین خیلی زود است از الان ذهن‌مان را مشغول این موضوع کرده و بخواهیم تصمیم‌گیری کنیم چرا که الان زمان تصمیم‌گیری نیست.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه آیا ترجیح نمی‌داد تیمش با الوحدات اردن هم گروه شود، گفت: فرقی نداشت اما با توجه به اینکه الاتحاد یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا به شمار می‌رود و چون در زمین خودش میزبان تیم اردنی بود، 90 درصد امکان این را می‌دادیم که این تیم برنده مسابقه باشد و به مرحله گروهی صعود کند. می‌دانستیم الاتحاد صعود می‌کند اما باید صبر می‌کردیم تا این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه صد در صد این میزبانی حق فوتبال ایران است، گفت: اگر ما بخواهیم ورزشی صحبت کنیم از این لحاظ هیچ دلیلی برای گرفتن میزبانی وجود ندارد چون هیچ اتفاق جدی نیفتاده که بخواهند بر اساس آن بازی را در کشور ثالث برگزار کنند. این مباحث سیاسی است و این مشکلات در ارتباطات سیاسی به وجود آمده و دلیلی ندارد که عربستان را وارد حریم ورزشی کنیم.

باقریان در مورد اینکه برخی رسانه‌های عربستانی خبر از میزبانی باشگاه‌های ایرانی در مقابل تیم‌های عربستانی داده‌اند، گفت: ما باید تعامل بیشتری با عربستانی‌ها داشته باشیم. آنها از اینکه در ابعاد سیاسی مشکلاتی را برای ما ایجاد کنند استقبال می‌کنند و ما نباید در بازی‌های آنها قرار بگیریم.

وی در مورد عملکرد فنی سپاهان واینکه این تیم در 14 بازی فقط یک هفته پیروز شده است، گفت: در این خصوص باید همه مسائل را کنار هم بگذاریم. ما نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و در آن اعلام کردیم که با سند و مدرک ثابت می‌کنیم که در 10 بازی اشتباهات تاثیرگذار و وحشتناک داوری علیه سپاهان وجود داشته است.

مدیرعامل سپاهان افزود: پرسپولیس در سه بازی ابتدایی خود دچار مشکلات داوری شد و آنها زمین و زمان را به هم دوختند که در 10 بازی بعد به نفعشان گرفتند. این موضوع ذر فوتبالی که شرایط سختی در آن وجود دارد عادلانه نیست و دشواری‌های خاص خود را به همراه دارد.

باقریان گفت: شرایط واقعا خسته‌کننده شده است و دیدید چطور در تهران مقابل پرسپولیس با آن جو تماشاگر در حالی که با یک ضربه پنالتی می‌توانستیم دو بر صفر جلو بیفتیم و شرایط بازی عوض می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد و گل دومی هم که خوردیم در شرایط آفساید به ثمر رسید یا در دیدار مقابل فولاد و در دقیقه 4 گل صد در صد ما را نگرفتند و با همین اشتباه مسیر بازی تغییر کرد.

وی افزود: اگر اشتباهی وجود دارد یک بار، دو بار، سه بار نه 10 بار و چرا باید همه این اشتباهات علیه سپاهان باشد؟ سال گذشته یک داور در تبریز دیدار دو تیمی را قضاوت کرد که ارتباطی به سپاهان نداشت اما ما چرا باید یک فصل کامل، تاوان داوری دیدار تراکتورسازی و نفت را بدهد.

باقریان در پایان در مورد اینکه آیا به استیماچ اولتیماتوم داده است یا خیر،‌گفت: قرار نیست خودمان را گول بزنیم اما مشکلاتی در نتیجه گیری وجود دارد که باید حل و فصل شود.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...