نسخه چاپی

رحمت الله نوروزی در گفتگو با نما:

دولت به وعده اش در خصوص عدم واردات بی رویه عمل نكرد

عکس خبري -دولت به وعده اش در خصوص عدم واردات بي رويه عمل نکرد

عضو كمیسیون كشاورزی مجلس با بیان اینكه دولت وعده داده بود كه جلوی واردات بی رویه را بگیرد گفت: اما متاسفانه ما همچنان شاهد واردات بی رویه هستیم، كه باید جلویش گرفته شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه دولت وعده داده بود که جلوی واردات بی رویه را بگیرد گفت: اما متاسفانه ما همچنان شاهد واردات بی رویه هستیم، که باید جلویش گرفته شود.

رحمت الله نوروزی در گفتگو با سایت «نما»، با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر تقوی اقتصاد داخلی و انتقاد از واردات بی رویه گفت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و تأکیدات رهبر انقلاب در این خصوص، ما در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون رفع موانع تولید به این رویکرد رسیدیم که باید جلوی واردات بی رویه گرفته شود و اولویت اقتصاد پساتحریمی ما باید این باشد که دولت جلوی واردات بی رویه را بگیرد.
وی اضافه کرد: در همین زمینه دولت وعده داد که جلوی واردات بی رویه را بگیرد، اما متاسفانه ما همچنان شاهد واردات بی رویه به کشور هستیم، که باید جلویش گرفته شود.
عضو کمیسیون کشاورزی با تأکید بر ضرورت تقویت اقتصاد داخلی و توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در بخش تولید، دولت باید به واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه ثابت دارند، نیاز به سرمایه در گردش دارند و نیز سایر مشکلاتی که دارند به شکل عملی به آنها کمک کند تا در چرخه رقابت دچار مشکل نشوند و در راستای رونق اقتصادی و اشتغال کشور پایدار بمانند.
نوروزی در خصوص میزان پایبندی دولت به سیاست های اقتصاد مقاومتی و عمل به آنها گفت: اقداماتی انجام شده است اما بیشتر از این باید کار بشود.
وی به قراردادهای دولت با کشورهای خارجی در پسابرجام اشاره کرد و تصریح کرد: مجلس باید نظارت کافی بر این قراردادها بداشته باشد و در این راستا کار خود را نیز انجام داده است. ما نباید در پساتحریم تبدیل بشویم به یک کشور مصرف کننده؛ باید از ظرفیت هایی که داریم استفاده کنیم تا به یک کشور قوی و صادرکننده تبدیل شویم و دولت بسته های حمایتی را در حوزه های صنعت و کشاورزی داشته باشد تا اقتصاد ما قوی بشود.
نماینده علی آباد کتول، برخی سخنان بی مورد در فضای سیاسی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در بحث انتخابات، ما هم هیئت های اجرایی را داریم هم شورای نگهبان قانون اساسی را و هر دوی اینها فیلترهای نظام هستند و هرچه که این نهادهای قانونی به صلاح دیدند همه باید تبعیت کنند. همه ما پذیرفته ایم که با این قانون و تحت این الگو و قواعد کاندیدای انتخابات شویم و زمانی هم که فرم ثبت نام را پر کرده ایم پذیرفته ایم که به قانون اساسی و جمهوری اسلامی ایران التزام داشته باشیم. حالا که قبول کرده ایم باید به آن پایبند نیز باشیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...