نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفت وگو با نما:

بلوف مدعیان اصلاحات درباره نتیجه انتخابات/ اصلاح طلبان با عملیات روانی میخواهند شكست برجامی آنها كمتر به چشم بیاید

عکس خبري -بلوف مدعيان اصلاحات درباره نتيجه انتخابات/ اصلاح طلبان با عمليات رواني  ميخواهند  شكست برجامي آنها كمتر به چشم بيايد

بلوف اصلاح طلبان راجع به اشغال اكثریت كرسی های مجلس یك سیاستی است كه چهره خود را در نظر مردم پررنگ تر نشان دهند و خود را پیروز همیشگی بدانند تا شكست های اخیر برجامی آنها كمتر به چشم آید.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما،در خصوص بلوف اصلاح طلبان درباره ي نتيجه انتخابات مجلس گفت: این از سیاست های اصلاح طلبان است، آنها شهرستان ها را ارزیابی می کنند و سراغ کسانی می روند که زمینه کلیدی دارند، و به آنها پیشنهاد حمایت میدهند حتي اگر این نامزد اصولگرا و پایبند به دین و منافع کشور باشد.
وي افزود: اصلاح طلبان در حقیقت این کار را با هدف این که در اینده خود را پیروز انتخابات جلوه دهند، انجام می دهند. این قضیه درحالی است که حتی عده ایی که زیر پوشش اصلاح صلبان هستند عقاید و نظریاتشان به اصولگرایی نزدیک تر است. اینها همه تاکتیک های تبلیغاتی و روانی است. البته در شهرستانها برخی نامزدها، بخصوص نامزدهای مستقل از این پیشنهاد استقبال می کنند که گروهی از آنها حمایت کند حال چه اصولگرا باشد چه اصلاح طلب. با این وضعیت اکثریت کرسی های به دست آمده مجلس در عمل مشخص می شود که متعلق به کدام حزب است در مواردی مانند انتخاب رئیس و تصویب لایحه ها و ... .
وي در خصوص نامزد رد صلاحيت شده اصفهان اظهار داشت: البته وضعیت بعضی نامزدها از قبل معلوم است که به کدام حزب تعلق دارند مثل فردي که در اصفهان نامزد بودند و بعد از رای آوردن رد صلاحیت شدند. جالب اینجاست به دلیل اینکه عکس های منتشر شده این نامزد خصوصی نبوده و جزء عکسهای عمومی در فضاهای مختلف پخش شده، ایشان نمی توانند منکر شده و از این رای شکایت کنند و تنها می توانند از پلیس فتا اعاده حیثیت کنند تا فرد مجرم را پیدا کرده و دستگیر کنند .این نماینده با داشتن عکس بی حجاب در یک کنگره در خارج از کشور نشان داده که به مسائل اسلام پایبند نیست، این پایبند نبودن نشان از بي ديني ايشان نیست ولی آنطور هم که باید پایبند نبوده که بتواند جزئی از نماینده های جمهوری اسلامی باشد.
وي افزود: البته گفته شده فرد پخش کننده این عکس ها، خود از نامزد هاي انتخابات بوده است که با کنار رفتن این خانم می توانست جایگزین او شود. که این مسئله خود باعث تاسف است که نامزد های یک حزب اینطور باشند.
وي ادامه داد: بلوف اصلاح طلبان راجع به اشغال اکثریت کرسی های مجلس یک سیاستی است که چهره خود را در نظر مردم پررنگ تر نشان دهند و خود را پیروز همیشگی بدانند تا شکست های اخیر برجامی آنها کمتر به چشم آید.
كارشناس مسائل استراتژيك درمورد تكرار نتيجه انتخابات براي رياست جمهوري گفت:خیر قضیه انتخابات ریاست جمهوری با مجلس فرق دارد ، در انتخابات مجلس مسائل عمومی هم وجود دارد اما در انتخابات ریاست جمهوری شاید این اتفاق تنها در استانی رخ بدهد که اینها تبلیغات گسترده ایی انجام داده اند.

۱۳۹۵/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...