نسخه چاپی

سخنان ترامپ صدای دیوید كامرون را هم درآورد!

نخست وزیر انگلیس بار دیگر سیاست نامزد انتخاباتی حزب جمهوری خواه آمریكا ضد مسلمانان را اشتباه دانست.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در کنفرانس خبری مشترک با همتای ژاپنی خود شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به سؤالات خبرنگار فایننشال تایمز پاسخ داد.

جرج پارکر خبرنگار فایننشال تایمز از کامرون پرسید ممکن است سال آینده هنگام برگزاری اجلاس گروه هفت در ایتالیا، دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عنوان نماینده ( و رئیس جمهور این کشور) حضور داشته باشد. آیا بابتِ تفرقه اندازی و احمق توصیف کردن ترامپ، عذرخواهی به او بدهکار نیستید؟

کامرون گفت در مورد انتخابات آمریکا، این رأی دهندگان آمریکای هستند که باید تصمیم بگیرند چه کسی را به عنوان رئیس جمهور آینده خود انتخاب می کنند. باید بگویم نظر به ماهیت دشوار انتخابات مقدماتی، هر کسی که این رقابت فوق العاده را ( با موفقیت) پشت سر بگذارد و هدایت حزبش را در انتخابات سراسری بر عهده بگیرد، قطعاً شایسته احترام ما است.

نخست وزیر انگلیس افزود: دیدگاهم درباره آنچه درباره مسلمانان گفتم، تغییر نکرده است و آن را تغییر نخواهم داد. آشکارا می گویم سیاستِ پیشنهاد شده، اشتباه بوده، هست و خواهد بود.

۱۳۹۵/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...