نسخه چاپی

انصار الله: متجاوزان آتش‌بس را نمی‌خواهند

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن تاكید كرد كه مذاكرات صلح اخیر در كویت نتوانست به نتیجه‌ای مشخص در خصوص تثبیت آتش بس یمن برسد.

به گزارش نما به نقل از العالم، ، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در صفحه فیسبوک خود با اشاره به رایزنی های فشرده برای تثبیت آتش بس این کشور در جریان مذاکرات صلح کویت، اظهار داشت: رایزنی ها برای تثبیت آتش بس در جریان این مذاکرات بی نتیجه بود.

به گفته وی، نیروهای متجاوز و نمایندگان آنها در مذاکرات کویت، با بهانه های واهی و بی اساس، موانع زیادی در راه پیشرفت مذاکرات ایجاد کرده اند و اعزام نیرو و تجهیزات بیشتر به مناطقی از خاک یمن و ادامه حملات، نشان می دهد که متجاوزان اراده واقعی برای آتش بس و توقف تجاوزات ندارند و جدیت کافی برای مذاکرات واقعی که اساس آن تثبیت آتش بس باشد، نمی بینیم.

سخنگوی جنبش أنصارالله یمن در ادامه اظهارات خود، تصریح کرد: ما از ملت، ارتش و کمیته های مردمی خود می خواهیم که در برابر توطئه های دشمن بیش از پیش هوشیار باشند.

عبدالسلام در پایان اظهارات خود، عنوان کرد: ارتش، ملت و کمیته های مردمی یمن باید در برابر نیت های پلید طرف مقابل و امکان تشدید حملات از سوی آن هوشیار باشند.

گفتنی است، مذاکرات صلح کویت از چندی پیش میان نمایندگانی از سوی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن با احزاب و جریان های سیاسی این کشور و در رأس آنها أنصارالله و کنگره ملی آغاز گردید و از چند روز پیش متوقف شده بود، دیروز (چهارشنبه) از سر گرفته شد، اما نشانه ای از نیت و اراده نمایندگان متجاوزان برای تثبت آتش بس در این گفتگوها مشاهده نمی شود.

۱۳۹۵/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...