نسخه چاپی

دیده‌بانی بی‌وقفه

عکس خبري -ديده‌باني بي‌وقفه

در مرزهای شمال غربی كشور بار دیگر شاهد تحركات جریانات تروریستی بوده‌ایم كه با هوشیاری و اقدام به موقع پاسداران انقلاب اسلامی، این تروریست‌ها شناسایی شده و به هلاكت رسیده‌اند.

درگیری با تروریست‌ها این بار در سروآباد و مهاباد؛ هنوز زمان زیادی از خبر به هلاکت رسیدن ۱۲ تروریست در اشنویه و متلاشی شدن دو گروه تروریستی که برای اقدام علیه امنیت وارد کشور شده بودند، نگذشته است که خبر دیگری درباره یک عملیات ضد تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شده است. بر اساس این خبر، در مرزهای شمال غربی کشور بار دیگر شاهد تحرکات جریانات تروریستی بوده‌ایم که با هوشیاری و اقدام به موقع پاسداران انقلاب اسلامی، این تروریست‌ها شناسایی شده و به هلاکت رسیده‌اند. اخباری که نشان‌دهنده دو نکته مهم است؛ نکته اول این است که جریان‌های تروریستی در منطقه شمال غرب کشور تحرکات خود را افزایش داده‌اند که این مهم هوشیاری بیشتر مردم این مناطق را می‌طلبد. از این رو، ضروری است هموطنان ما در شمال غرب کشور با دقت و هوشیاری هرگونه تحرکات مشکوک را زیر نظر داشته و بدون فوت وقت مراجع ذی‌صلاح را در جریان موارد مشکوک قرار دهند.
نکته دومی که با انتشار اخباری از این دست رخ نشان می‌دهد، رصد اطلاعاتی و هوشیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و آشکار می‌کند که مرزبانان غیور و جان بر کف ایران اسلامی در هوشیاری کامل به سر می‌برند و کوچک‌ترین تحرک دشمنان ملت بزرگ ایران را زیر نظر داشته و اجازه کمترین اقدام به جریان تروریستی نه‌تنها در شمال غرب، بلکه در سراسر مرزهـای کشور پهناورمان را نخواهند داد. بی‌جهت نیست که جمهوری اسلامی ایران اکنـون در قلب منطقه پر آشوب غرب آسیا، عنوان یکی از باثبات‌ترین و امن‌ترین مناطق جهان را یدک می‌کشید؛ امنیت و ثباتی که نتیجه دیده‌بانی شبانه‌روزی و بی‌وقفه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش دیگر نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.

۱۳۹۵/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...