نسخه چاپی

یك فعال سیاسی : تعامل احزاب سیاسی تقویت منافع ملی را به دنبال دارد

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اعتدالگرایان ایران گفت : تعامل احزاب و گروه های سیاسی باعث تقویت منافع ملی كشور می شود.

به گزارش نما؛ محسن صفرپورروز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : درشرایط فعلی نیز تا حد زیادی این رفاقت و تعامل بین احزاب و گروه های سیاسی وجود دارد و تشکیل خانه احزاب نیز درراستای تقویت این تعامل انجام شده است.
وی اضافه کرد: این تشکل ها درعین رفاقت و تعامل با یکدیگرمی توانند نقد و انتقادات خود را نسبت به مسائل کشور تا جایی که مورد خدشه به منافع ملی نشود، بیان کنند.
صفرپورگفت که تمام گروه ها واحزاب سیاسی شناسنامه دارکشورباید برای رسیدن به تعامل، همگرایی و رفاقت تلاش کنند و ازهراقدامی که موجب خدشه به منافع ملی می شود، پرهیز کنند.
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اعتدالگرایان ایران افزود : احزاب سیاسی ما در نظام جمهوری اسلامی به درجه ای از بلوغ فکری و سیاسی رسیدن که بتوانند برای تامین منافع ملی با یکدیگر تعامل داشته باشند.
صفرپور فضای موجود جامعه را برای فعالیت احزاب و گروه های سیاسی مثبت ارزیابی کرد و خواهان بهره مندی از این فضا برای تقویت این تشکل ها شد.
وی توسعه و پیشرفت کشور را مرهون وجود وفاق و همدلی در بین گروه ها و احزاب سیاسی دانست و تفرق را باعث کند شدن حرکت توسعه ای کشور دانست.
در مازندران بیش از 32 حزب و گروه سیاسی فعالیت دارند که برخی از این احزاب و گروه های سیاسی نمایندگی احزاب و گروه های سیاسی ملی هستند.
شورای هماهنگی جبهه اعتدالگرایان ایران که با انتخاب دولت تدبیر و امید در سطح کشور فعالیت سیاسی خود را شروع کرد،متشکل از25 حزب و گروه سیاسی است که به صورت رسمی نامزدهایی را برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

۱۳۹۵/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...