نسخه چاپی

هلاكت یكی از سركردگان ضد انقلاب در كردستان

عکس خبري -هلاکت يکي از سرکردگان ضد انقلاب در کردستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه از هلاكت یكی از فرماندهان گروهك ضد انقلاب در درگیری‌های روز گذشته كردستان خبر داد. سردار پاكپور ضمن تایید هلاكت 11 تن در كردستان خبر داد كه در جریان این عملیات «كاوه جوانمرد» هم به هلاكت رسیده است.

به گزارش نما به نقل از تابناک، بعد از انتشار چند خبر در خصوص درگیری در مرزهای شمالغربی کشور سردار پاکپور از انهدام کامل یک تیم 11 نفره که قصد عملیات خرابکاری داشتند خبر داد. به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه در جریان درگیری‌ها سه روزه در کردستان ایران سرانجام 11 تن از جمله یک فرمانده ارشد گروهک ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.

سردار سرتیپ پاسدارمحمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به انهدام گروهک 11 نفره اشرار مسلح وابسته به ضدانقلاب طی عملیات سپاه در کردستان گفت: عملیات تعقیب و درگیری با این اشرار مسلح از 3 روز پیش در منطقه سروآباد آغاز و تا ظهر دیروز ادامه داشت.

وی افزود: در این عملیات تمامی 11 نفر این گروهک به هلاکت رسیدند و سلاح، مهمات و اسناد و مدارکی نیز از این گروهک بدست نیروهای ما افتاد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین اعلام کرد: در این درگیری، «کاوه جوانمرد»از فرماندهان این گروهک ضدانقلاب توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسید.

سردار پاکپور در پایان سخنانش تاکید کرد: رزمندگان سپاه ضمن اشراف کامل بر کلیه تحرکات تروریست‌های متجاوز پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه ای به شرارت های آنها خواهند داد.

گفتنی است، این عملیات در ادامه در درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد صورت گرفته که طی آن 5 تن از تروریست‌ها از جمله «آرش منبری»و «شورش منبری»از فرماندهان اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیده بودند.

۱۳۹۵/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...